Alla inlägg under januari 2008

Av Sabrina Nilsson - 29 januari 2008 16:38



Okej, dags att börja trippla då. Och mitt huvud gör ont och jag är trött hela tiden. Orkar inte åka "hem".. Jag börjar sakna att bo hos mamma och vill inte lämna henne själv, familjen är trots allt viktigast, vad som än hänt i det förflutna. Jag vet att hon behöver någon nu och så måste jag åka iväg. Fan vad jag önskar att jag hade en egen lägenhet just nu, så man slapp en massa krav och regler hela tiden. Önskar att tiden kunde dras tillbaka så jag fortfarande bott här hos mami..


Don't get it wrong, jag trivs att bo hos min styv-moster med familj, men ibland blir jag bara så less på att jag inte kan bo med min egna familj och tvingas leva efter regler som någon utomstående bestämmer, fastän jag är mer än myndig och klarar mig bra själv. Ush blir så less bara. Älskar min mami <3

Av Sabrina Nilsson - 29 januari 2008 16:18



Så, har precis tagit ett långt skönt bad och klätt på mig och dylikt igen. Ska strax föna mitt hår och sen trippla det, det tar sin tid men det är mysigt sen :) Mycket finare än mitt bajsplattrakaråtthår jag har annars. Sen ska jag sminka mig osv och sen vill jag UT och ta en fika med någon, migränen börjar släppa.. Nån som är sugen? PUSS!


Av Sabrina Nilsson - 29 januari 2008 14:47



Ja det blev ingen rågmacka här inte, utan håller på att steka upp lite ägg och bacon. Gott, OCH NYTTIGT, för alla er som trodde det var onyttigt. Äter ju inte i megastora mängder heller liksom. Efter frukosten ska jag in och ta mig ett bad och läsa nya SOLO som min syster kom med <3 Sen ska jag väl ta på mig och göra mig iordning och trippla mitt hår. Saknar att ha det lockigt var dag och nu har min syster lämnat sin trippeltång till mig eftersom jag inte har någon egen och hon nästan aldrig använder sin, hon har ingen ork nu heller när hon bär runt på lilla bebisen i magen, blir bara jobbigt. Hon är så snäll, världens bästa syster <3 Nu ska jag käka :)

Av Sabrina Nilsson - 29 januari 2008 14:03



Okej, har haft migrän hela dagen. Hade ont i huvudet igår och vaknade i morse med dunkade huvud och mådde asilla, så det hade inte försvunnit :(


Nu ska jag ta mig något att käka, någon rågmacka tror jag det blir. Sen ska jag se om det finns något på tv. Måste plugga idag och allt, och har sån migrän :( Aja, vad är inte tredje året på gymnasiet?

Av Sabrina Nilsson - 29 januari 2008 01:29



Okej, nu ska jag gå och lägga mig i soffan och glo på typ sex and the city eller nåt. Finns inget kul på tv så får sätta igång en box. Måste se nåt när jag somnar iallafall! Natti på er. Puss!

Av Sabrina Nilsson - 29 januari 2008 01:09



Åh vad skönt tänkte jag, äntligen klar med videon (den korta versionen som kommer läggas upp här senare), och kan gå och försöka sova. NEEEJ då börjar det dunka fet ashög musik, vilket betyder att Romerna (Zigenarna) som bor här under har tydligen kommit hem från polen nu. De festar ALLTID. Skitstöriga är dem, okej om det är på helgen och så, men de festar varenda dag! Ingen av dem jobbar heller och visar total noll respekt för de som ska upp om några timmar. Måste tillägga att vissa ska upp till skola och t.o.m DAGIS! Seriöst, visa respekt för andra och festa på helgerna istället, eller SKRUVA NER LJUDET OCH BASEN SOM FÅR HELA DATORN ATT SKUMPA JUST NU

Av Sabrina Nilsson - 29 januari 2008 00:29



Sitter fortfarande och håller på med Spanien videon, det går trögt för programmet är skitsegt! Men har iallafall fått till en början :) Sitter med pepsi max och mina (inte så ljuvliga) cigaretter för att inte bli allt för trött! måste iallafall göra oss alla i videon innan jag lägger mig! Så är det bara. Men det kan kvitta för jag behöver inte gå upp förrän senast HALV 8 IMORGON! WOHO fatta att det är sovmorgon för mig, måste gå upp vid halv 6, absolut senast 6 annars! Sen är jag inte säker på om vi har första lektionen... kanske blir en håltimme där? & då kan jag sova lite till hihi

Av Sabrina Nilsson - 28 januari 2008 22:28



Sådär, ny design (igen.. ) jag gjorde den HELT själv och jag är hur stolt som helst. Jag älskar retro och jag fick verkligen till alla retro saker som ger mig en sån där härlig känsla i kroppen :) Vespor, Elvis, Nintendo, Kobratelefoner, ja allt! Nu ska jag göra SPANIEN VIDEON! för ääntligen sitter jag vid en dator som windows movie maker fungerar på!

Ovido - Quiz & Flashcards