Alla inlägg den 30 januari 2008

Av Sabrina Nilsson - 30 januari 2008 23:46



Okej, kopp 2 med örtte är nu uppdrucken. Ska strax in i sängen, väntar bara på att Jordin Sparks album ska laddas klart. Hon är kung den där fjällan, älskade henne när hon var med i American Idol. Nej, vad ska jag skriva? Hoppas ni fortsätter kika in här i fortsättningen, alla ni gamla och även ni nya. Har snart 2000 fler unika besökare per dag än vad jag hade under december månad. Men ja. Denna månaden blev det "bara" 1747 stycken. Och det är hur kul som helst att se :D (har en dag kvar att slå rekord hihi).  Även att jag ligger inom topp 10 igen på ena listan, men tyvärr bara på 80:e nån plats på andra. Men det får vi ändra :) Måste göra bloggen bättre för ALLA och då måste ni säga till vad ni vill ha mer/mindre av. Kom igen, var inte blyga :)


Nu säger jag och mitt bleka ansikte samt stora hår godnatt för ikväll!


Av Sabrina Nilsson - 30 januari 2008 23:33



Sitter och laddar ner lite skön musik nu. Har bland annat laddat ner:


 Adam Tenstas album - It's a Tensta thing. Bästa låten är still My Cool!


 Sophia Somajos album - Stockolm calling. Bästa låten är Stockholm calling.


 Britney Spears - Break the Ice


 The Postal Service - Such great heights


 New found glory - Cry me a river (Justin Timberlake cover)



Woh, ny musik uppskattas ALLTID!

Av Sabrina Nilsson - 30 januari 2008 23:23



 


Till salu idag är då Vans. De första i brunt skinn fick jag faktiskt av Jasmine haha, så ja är det nån som vill ha dem så säg till (aldrig användna av någon av oss, för små i storlek för mig.


De andra är fortfarande Ed Hardy skorna, äkta som kostade 799 i originalpris, har använt dem 2 gånger endast för de är trånga för mig, vilket de inte var när jag köpte dem :/ har försökt sälja dem för 350 kronor, vilket är ett bra pris men kan även sänka mig ner till 300 nu! Så ja, fynda haha.


De tredje är inte till salu, därför de är överstrukna, de är alldeles söndriga osv, så nej inget sale för dem. Men de fjärde på bilden har jag använt ett par gånger, men gillar de inte så hemskt mycket, så säjer dem för 100 kronor. Asfina är dem men jag gillar inte att de är så hårda och orkar inte gå in dem.


Hör av er för storlekar eller så, ifall ni är intresserade:

sabrinanilsson2@hotmail.com

Av Sabrina Nilsson - 30 januari 2008 23:14



Men gud vad jobbigt då! Har letat efter datorer att göra videos på, så har jag hela tiden kunnat göra det på min egen :S Trodde inte jag hade Videomaker här, men tydligen! Just kul ju, eftersom ljudet på min dator är mystiskt försvunnet, inte ens min kusin (datornörd) vet vad felet är. Har avinstallerat alla ljudprogram och installerat dem igen, utan resultat. Antar att jag får lära mig att leva med det eller så kanske detta är ett tecken att jag måste spara ihop till en bärbar dator snart, som jag pratat om sen i somras. Ah... får se på sommarlönen kanske då, då känner man sig inte lika fattig efteråt (A)


Måste göra lite cred för min historia lärare, han är sångare och gitarrspelare i bandet Lashing Patsy  -> http://www.lashingpatsy.com/  och är skit cool hihi. Snart släpper dem sin skiva och ska inte vara sen med att köpa den! De arbetar med bl.a The Ark, med att spela in låtar i TA:s studio och lånar deras instrument ibland när de repar och sådär J Mer info om det kommer senare!

 Imorgon har vi arbetspass (jobba med valfritt ämne) i typ 4 timmar eller 5, och då ska jag och Jasmine (tror jag hon sa) bara sitta och plugga till Spanskprovet som är sista lektionen den dagen. Då kanske allt sätter sig lite lättare, hoppas det iallafall. Måste lära mig det utantill och därmed basta!


Av Sabrina Nilsson - 30 januari 2008 23:08



Ja då sitter jag här, med en sån strip över nosen som tar bort porer, sexigt! Ni hade allt velat se mig nu, I know. Men tyvärr :) Avnjuter mitt kamomille-ört te, skippade grönt te nu, behöver en lugn känsla i magen, vilket man får av ört te (där du Ida, har du lite info om annat te tihi). Har precis tvättat av allt smink osv, och ja. Tittar vidare lite på bloggar osv.

Av Sabrina Nilsson - 30 januari 2008 22:44



Okej YÄY! Det var batteriet det var fel på, bytte batteri från min gamla (GAMLA) Sony Ericsson och batteriet passade och nu är telefonen igång + att jag satte i laddarna och den laddar NORMALT! Nu är jag happy pig igen, har varit utan mobil hela veckan för tusan. Alla frågar varför jag inte svarar haha. Men nu så, back to reality! Vad ska jag göra nu då? JO, lite grönt te, först ut och ta en kvällscigarett och sen ska jag lägga mig sängen och läsa spanska, KUL! Nosotros tenemos que trabajar! Hej på den va!

Av Sabrina Nilsson - 30 januari 2008 22:38



Sony-Ericsson Z310i


Okej, köp aldrig Sony Ericsson z310i. Sjukt vad den suger. Första problemet jag hade var att det inte fanns usb kabel på den, så jag kunde varken lägga in låtar eller foton på datorn. Sen tog den heller inte in 3G, utan fick byta till Comviq och sen nu är laddaren helt cpkaputt, så den går inte att ladda, det kommer upp "laddar" och sen direkt "fulladdad" utan att den laddads ett piss. Men jag är inte säker på om det är laddarens fel eller mobilens, för satte in den med en USB kabel (som tillhör min gamla Sony Ericsson) och emellanåt laddar den sen slutar den ladda och bara dör. Ska prova att byta batteri i den, om jag har något hemma som passar. Updaterar om följden. Nu laddar fanskapet igen via USB, om 5 sekunder släcks det igen, I swear!


Av Sabrina Nilsson - 30 januari 2008 22:26



Får väl börja ögna igenom fittspanskan iallafall.. alltid en början! Blir så himla trött på att alltid plugga. Fram tills idag hade vi inga arbeten kvar (förutom projektarbetet dock), meeen såklart fick vi ett nytt i Turism, om seder och sådär. Jag ska ha om Mårten Gås inom svenska seder (vem firar det egentligen?) och Thanksgiving inom utländska seder. Om vi tog med religiösa seder så rev han itu arbetet sa vår lärare :/ haha aja, bäst att akta sig för tomten då! Vi ska även få ett till arbete i Historia B, ett stort.. Och ett till i Religion B som vi precis blivit klara med. Höh, student 2008, kom?






Ovido - Quiz & Flashcards