Alla inlägg den 21 januari 2008

Av Sabrina Nilsson - 21 januari 2008 22:14



Ush jag har varit en tråkig bloggerska idag, jag vet. Jag har haft tankarna på annat håll. Ibland blir det så! Nu ska jag iallafall lägga in lite låtar på min mp3 så jag får nya fräscha toner in i mitt öra, när det är klart så ska jag in och tvätta ansiktet, borsta gaddarna och lägga mig med lite friends och därefter harry p. måste bli klar med boken - spännande nu! fast jag redan läst den en gång, hum... Men jag har typ glömt allt redan! Igår blev det inte mycket läsning på kvällen, somnade till friends där med. Så ja, får ta igen det idag? :) Nej, nu ska jag sätta igång, är redan sjukt trött. Hoppas ni haft en bra dag allesammans, ser framemot att se alla besökare imorgon igen :)

Av Sabrina Nilsson - 21 januari 2008 21:47



Men gud, jag glömde totalt bort blogg och Veckans Smash Hit, jag fastande vid TV:en, förlåt allihop :P Haha, My bad.. Här har ni iallafall Veckans Smash Hit; Jordin Sparks - Tattoo, den är inte så himla ny men så himla BRA! Love it, Love Jordin Sparks. Damn. Texten påminner mig bara om dig, du vet vem du är. Gud, känsligt här blev då ;)



Av Sabrina Nilsson - 21 januari 2008 17:30



Ja, här sitter jag och lyssnar på Coldplays I miss you. Och inte har jag startat med turismarbetet än.. jag tror jag sjappar det idag faktiskt och kör på imorgon med det istället. Känns inte så himla motiverande idag, måndagar är aldrig kul, bara massa trött. Nu ska jag leta upp låten som blir veckans smashhit på youtube :)

Av Sabrina Nilsson - 21 januari 2008 15:49



Skolan idag varade från 08.30 då vi hade Historia B, efter den lektionen hade vi Spanska, men jag hade glömt boken hemma och då får man inte komma in, så jag slutade :P Becky i min klass hade också glömt bok, så medan jag väntade på att Lindas Italienska skulle sluta så satt vi och kollade på Björn Gustafsson på Youtube, <3 Han är så kung alltså haha, vi skrek av skratt, t.o.m lärarna skrattade åt det/oss (vi vet inte riktigt vilket av det). Iallafall så gick jag och Linda och lunchade när hon hade slutat, och efter det åkte jag hem till Jasmine som inte varit i skolan. Vi tog sen bussen till mobilia och kollade runt. Jag köpte ett långt halsband med en gitarr på och ett par örhängen. Dock ska jag ha i båda örhängena i samma öronhål, det är tuffare tycker jag :) Nu ska jag jobba lite på turismarbetet, pöh.







Ovido - Quiz & Flashcards