Alla inlägg den 5 januari 2008

Av Sabrina Nilsson - 5 januari 2008 19:40

Ja, då var man hemma från Tyskland igen. Egentligen kom jag hem igår, efter en lång lång lång resa från Berlin. Först gick vi upp vid 06.00 hemma i Jänschwalde (byn vi bodde i) och körde vid 07.00  mot Berlin. Halv 10 gick bussen mot båten mellan Rostock - Danmark, fast jag trodde att vi var på väg till Lübeck dock, det tyckte My var kul haha. På bussen sov vi båda två och efter någon timme så dog mitt batteri i min Mp4 (som vi kom fram till att jag har), kul ju liksom! Båtresan var vääääldigt vinglig och jag blev åksjuk haha, men efter 1 h & 40 min.. var vi i Danmark, då blev det buss till Köpenhamn där vi bytte buss mot Malmö. Vid 18.30 var vi hemma haha. Sen drog jag till Jasmine och vi festade hela natten lång, jag blev askalas full och minns inte så himla mycket, men kul var det :D

skriver mer sen för nu ska jag gå, ska hem till min syster och sova där för att alla bussar mellan malmö och höllviken är inställda, för här är ett jävla väder, as halt överallt. 60 olyckor på 30 minuter på motorvägen jag måste färdas över (Y) NEEEJ stannar nog här i säkerheten!

Ovido - Quiz & Flashcards