Alla inlägg den 28 januari 2008

Av Sabrina Nilsson - 28 januari 2008 22:28



Sådär, ny design (igen.. ) jag gjorde den HELT själv och jag är hur stolt som helst. Jag älskar retro och jag fick verkligen till alla retro saker som ger mig en sån där härlig känsla i kroppen :) Vespor, Elvis, Nintendo, Kobratelefoner, ja allt! Nu ska jag göra SPANIEN VIDEON! för ääntligen sitter jag vid en dator som windows movie maker fungerar på!

Av Sabrina Nilsson - 28 januari 2008 21:29



TJABBALLA!

Har precis sett på The Terminal, här hos mamma som jag är just nu! Blev ingen träning idag som det var sagt, så drog hit instead. Mami är väldigt ledsen och nere nu så känner att jag inte vill att hon ska sitta själv hemma och må dåligt. I vilket fall som helst så måste jag få reda på vilken tid jag börjar imorgon, är inte helt säker på om vi har självstudier imorgonbitti eller om det är lektion :/ Aja, I hope vi har självstudier iallafall! Annars har jag krängt en halv kyckling-kebabtallrik ikväll, mums var det men gud vad jag var mätt efteråt! Puh, förut åt jag alltid en hel och blev sådär gosigt mätt, åt en halv idag och trodde jag skulle sprängas, somnade till en stund på soffan efter att vi ätit klart :) Nu ska jag väl kika lite på tv eller snoka runt här!


Stay in touch...

Av Sabrina Nilsson - 28 januari 2008 18:07



HEHE som ni ser så har jag inte tagit bussen som gick för 2 minuter sedan. Utan min moster ska skjutsa mig till Malmö bussen istället om typ 5 minuter. Skönt att slippa gå 1 km till busshållsplatsen då. Gud vad jag fryser hela tiden! GE MIG SOMMAR, NU! Saknar den som satan.



Av Sabrina Nilsson - 28 januari 2008 17:42



Sådär, är hemma nu en sväng och ska käka snabbt som satan. Har precis packat en liten övernattningsväska ^^. Sen ska jag iväg och hyra lite film så blir det film och fettomat ikväll. Kycklingkebab, MUMS! Nej nu måste jag iväg, ska hinna äta och gå till bussen innan 18.05 PUSSY! skriver mer ikväll ofcourse, eller ja, flera gånger under kvällen :)

Av Sabrina Nilsson - 28 januari 2008 14:22



Jag vill ha sommar - NU! Jag tänker hela tiden att snart är det sommar! Sen slår det mig att vi inte ens är inne i februari ännu :( Ush ush ush. Vill ha värme! Vill ha min systerdotter som kommer till våren, vill ha tagit min feta student, vill jobba och tjäna massor med pengar åh gud. NU :( Vill bara ligga och chilla på stranden om dagarna när jag är ledig och gå på grillfester och strandfester på kvällarna. Vill åka till Sundsvall till Linn & Humis och bara vara.



Sitter och huttrar här, så himla kallt. Men vet ni vad? Jag ska gå och bada nu! Jag har inte badat på HUR LÄNGE SOM HELST. Har ju bara dusch hemma, så nu tänker jag utnyttja min mammas badrum och badkar.



Av Sabrina Nilsson - 28 januari 2008 13:04



Har gått och sjungit på No Air hela dagen, Linda började skratta åt mig för jag var så ful när jag sjöng sa hon haha. Sista lektionen blev förövrigt inställd, Linda fixade det som vanligt ;P 4 timmars håltimme annars... Så vi gick lite i stan och jag handlade en tröja på Monki, 75 kronor haha. Skitsnygg var den. Hittade också en fin parkas, och såg att det fanns storlek L kvar, JIPPI tänkte jag, men så var den sjukt för stor :(.. Efter lunchen som blev på grafitti idag, så gick jag till stan snabbt själv igen och handlade make up på H&M, sån där mousse foundation och svampar heheh.


Funderar fortfarande på att byta till blogg.se igen, aah jag vet inte. Har helt glömt bort allt med design och sånt där, var ju kung på det förut i min förrförra blogg. Den jag haft där senast som mest var till för att skriva när jag var i spaninen är hur ful som helst haha. (Sabrinan.blogg.se) men kul att läsa i, gaaaaamla inlägg liksom.


Äh, jag har tråkigt. Cheer me up!

Av Sabrina Nilsson - 28 januari 2008 09:52



Sitter då i skolan med Jasmine, har ingen spanska. Eller vi har "självstudier" = sitta i datorsalen och ha bajstråkigt. Snart ska Jasmine till Danmark med sin syster, så vi väntar på henne. Jag väntar också på Linda och Nina, vi ska dra och äta och sen tänkte jag att vi ska gå i stan för jag har fått lite mer pengar idag (A) Aja, vi får se hur dagen blir då? Somnade vid 3 tiden inatt, sovit runt 3 timmar då. Är totalt DÖD idag. Har värsta huvudvärken och allt, det är jobbigt.. Men får väl stå ut! Måste plugga idag när jag kommer hem också, prov på torsdag och arbete till onsdag, bajs.

Av Sabrina Nilsson - 28 januari 2008 00:02



Jag sitter och funderar på om jag ska återuppta min gamla blogg/skapa ny blogg på blogg.se istället för här? Eller så kanske jag bara skriver där och ser var det känns roligast att skriva? Det finns mycket bra och dåligt med båda. Här är det dåligt att alla inte kan läsa bloggen, för bokstäverna står över varandra, så är det om jag kollar en bloggagratis blogg från mammas dator. Men man ser lätt hur många besökare man har per dag och per månad och sådär, det är lätt med design och allt, den är lätt helt enkelt och snygg! Medan blogg.se då är lite krångligare men kan bli 1000 gånger snyggare :/ aja, jag får se.. kommer ju inte radera denna ändå ifall jag börjar blogga lite på blogg.se igen. Har ju kvar min gamla där nu ändå :)

Ovido - Quiz & Flashcards