Alla inlägg under oktober 2007

Av Sabrina Nilsson - 31 oktober 2007 12:58

I natt jobbade jag igen, och jag säger bara

JÄVLACPÄCKLIGARÖVHÅLSMASKIN! Först

tyckte jag att det var nåt konstigt med påsarna

så jag kollade noga på bröden som åkte förbi

och JAVISST! Lingonen var ju gröna! Så jag

fick flyga ut  och hämta "stegen" (skitstor &

hög sak som når upp till taket där bröden åker

ut till en annan avdelning) och slita ner 5-6 kartonger

medan jag själv höll på att ramla av! Så fortsatte

det hela natten :) Och om ni nu köper ett

paket lingongrova med gröna lingon, så sorry

jag hann inte ta dem :) haha.

Imorse skjutsade Carina mig hem, innan dess åkte

vi och köpte bullar på ett bageri :) Mysigt. Fast

lite ironiskt att vi står och bakar bröd en hel natt

sen åker vi och köper på morgonen :P Iallafall, ska möta

henne sen idag innan jobb och så ska vi gå tillsammans :)

Nu ska jag träffa My strax, om en timme typ. Vi ska gå på mobilia,

kuuul :) fått pengar idag ju, så jag ska handla en mössa

och en MP3 om jag hittar en billig, den ska bara va tillfällig.


 snart har jag min kamera hemma igen :) & jag kan inte hjälpa

det men jag bara älskar alicia keys - no one. <3

& jag har fått en ny låt i hjärtat :) Britney - gimme more.

cooooooool! puss! :)





Av Sabrina Nilsson - 29 oktober 2007 14:53

Inatt jobbade jag, kul att träffa de gamla

arbetskamraterna igen :) Speciellt Carina :)

naaauh, henne har jag saknat. Jag frågade om

där fanns mer jobb i veckan och de sa att som

imorgon (tisdag) behövde det folk, woh tänkte

jag. Missar en fest, men vafan. Och när jag vaknade

imorse så hade jag fått sms om att jag kunde jobba

ikväll om jag ville, och det ville jag! :) så ikväll

ska man jobba igen. kuuuuuul :) eller, ja det är ju

inte så hima kul där, men kosing får jag :)

HOPPAS ATT MIA SKA JOBBA INATT MED <3

Carina ska iallafall, det vet jag :) hihi.

Ja, jag har fortfarande inte fått hämtat min kamera,

så ni får vara utan bilder ett tag till, men jag tänkte

jag kunde lägga upp nån annan bild, på någon outfit,

för jag tycker bloggar ser så livlösa ut utan bilder :)


en outfit sen i september/oktober någon gång i spanien:

Tshirt från H&M, killavdelningen

Shorts från Gina Tricot

Sandaler köpta i Spanien

Av Sabrina Nilsson - 28 oktober 2007 12:47

Igår ville jag ut på party igen, men alla var för

bakfulla för att orka, töntisar! istället var jag

här hemma där vi hade gäster och sådant.

Jag var tvungen att vara vaken så länge som

möjligt, så jag skulle sova så länge som möjligt

idag, eftersom jag ska jobba inatt. Jag satte

igång bring it on 3, lyckades se hela. Satte

sedan igång save the last dance 2, men då

började ögonen svika. Jag slumrade till och då

kom min kusin och väckte mig, fan vad rädd jag

blev haha. Han bara "HALLÅ?", och jag flög upp

från soffan haha. gick in och lade mig en stund

efter det och vaknade för ca. en timme sedan.

STÖRIGT! kommer vara så himla trött inatt på

jobb. Får försöka vila mig lite senare. Nu ska jag

snart in i duschen, sen göra mig iordning och

åka in till Malmö. Klockan 21.00 börjar jag jobba

& slutar 05.30 måndag morgon. puuh, men det

är jävligt bra pengar må jag säga och jag hoppas

att jag kan jobba fler nätter nu på lovet, FOLK,

BLI SJUKA :) jag vill ha kosing!


Det kommer ta ett tag innan det kommer upp

dagens outfit bilder och även bilder från magasinet,

eftersom jag glömt min kära kamera hemma hos

Nathali, buhu. Jag får väl överleva.

Men dagens låt & fråga kommer finnas kvar :)


Dagens låt: No one - Alicia Keys

Den är så himla härlig :)


Dagens fråga: Vad gjorde du igår? Ska du jobba något

under lovet?

kom igen folk, svara! annars finns det ju ingen anledning

att man fortsätter att blogga? :)

Av Sabrina Nilsson - 27 oktober 2007 12:15

igår blev det party party. det började med att jag

åkte till stan och handlade lite, ett linne & lite smink

blev det inkasserat. Sedan åkte jag hem om min kära

mamma och fick lite sprit & skor :) efter det blev det

STRESSIGT! jag tog buss hem och började städa städa

städa! och jag har ju mycket att städa, både rum, min

hall och min egna toalett. Men det gick hyfsat snabbt,

sen åt vi tacos och jag slängde i mig maten, mådde illa,

så min moster körde mig till trelleborg. Där träffade jag

Nathali :) Vi började göra oss iordning och såhär. Saken

var den att vi skulle förfesta hemma hos Tulay, men när

jag och Nathali kom så skulle alla redan dra till magasinet.

Så.. det blev fjortis fördrickning för mig och Nathali :)

Mer behöver jag inte säga ;P Väl inne var det hur kul som

helst, och kvällen slutade mycket bra :) med några få nattliga

samtal haha :) Idag är det förvånansvärt bra faktiskt, förutom

att jag tror att jag fortfarande är lite onykter, för det snurrar

som fan haha :). Nu blir det frukost och TV med My hela dagen

till Nathali kommer hit och lämnar mina saker :)

Outfiten från igår kväll läggs upp lite senare idag!


Dagens fråga: Vad gjorde du igår? Hade du kul?

Av Sabrina Nilsson - 26 oktober 2007 09:29

idag börjar jag klockan 11.00 :) fast jag måste ta

bussen hemifrån 10.05, drygt! Mest med tanke på

att jag bara har 1 lektion idag, historia B. Fast vi

kanske har Engelska med dock, eftersom vår lärare

varit sjuk nu hela veckan. Hon kanske är frisk idag :)


ikväll blir det magasinet med mina pinglor, och för-

fest hos Tulay lilla! KUL :) Idag blir det tråkigt nog

ingen träning :( Jag har ingen tid över :(


Dagens fråga: Ska du också till magasinet ikväll?

om inte, vad ska du då göra?


Dagens outfit:

Tröja från Vero Moda

Jeans från Carlings


Av Sabrina Nilsson - 25 oktober 2007 15:50

I natt låg jag & My i hennes säng och skrattade

tills vi nästan kissade på oss.. Vi båda två sa så

dumma saker, och gud vad vi skrattade!

Jag - åh jag måste fisa..

My- aha.. ska jag hålla för öronen?

det brukar vara näsan man håller för om någon

fiser, din dumme filur :) Och hädanefter ska jag

ha en "övningskör" - skylt på rumpan. För "man

måste ju provköra innan man köper bilen! "


idag försov jag mig och  missade utklädningen..

jag var jättearg över det, men vi ska ha det en

gång till när det blir vår, för knappt någon var med

på bilden.  Nu ska jag strax iväg och träffa min kära

storasyster, hon ska få nycklar av mig till sin lägen-

het som jag har lånat & jag ska få en film av henne

som jag har hemprov i, coach carter. den är skitbra!

efter det blir det spinning med My! Hey, I love! :)

nu ska jag dra, men ikväll blir det uppdatering om

dagens träning !


uppdatering:

Idag blev det bara ett spinningpass på 50 minuter.

Det var jättekul och jag svettades som aldrig förr,

haha det var ganska skitäckligt. Men när man har

spinning så kan man inte undvika att svettas. Så

jag är en stolt svettis! :) Och när "knock on wood"

sattes igång fick jag en sån adrenalin kick som du

kan kalla duga! My förstår :) jag älskar den låten!

Nu har jag precis gjort klart mitt hemprov och har

bara lite kvar med min loggbok, sen är jag helt klar!

Har bara lite basic fact kvar att skriva om Spanien.

Och Alicia Keys - No one, strömmar in i mitt öra &

jag njuter, för nu älskar jag den låten jag en gång

hatade mest av alla :)


Dagens fråga: Vilken är din favoritlåt/artist just nu?


Dagens outfit:

baggyjeans från bikbok

brun tröja från bershka

jacka från everest

vantar från everest

sportväska köpt i spanien

skor från nike


Av Sabrina Nilsson - 24 oktober 2007 22:47

jag har tänkt börja blogga 2 gånger per dag,

först med en dagsbeskrivning + dagens outfit

och sedan en på kvällen, då jag bloggar om dagens

träning, så ni & framförallt jag själv kan se hur flitig

jag är.  Idag kan jag tyvärr inte lägga upp en dagens

outfitta, eftersom jag glömt kabeln hemma & sitter

just nu i Mys lilla kök och tittar på när hon pluggar.

jag ska nog snart gå och lägga mig, stackars My som

får plugga hela natten själv.. men jag är en bra vän!


träning blev det idag, och nu känns det som att det

kommer igång på riktigt. Vi började som vanligt med

uppvärmning, alltså så cyklade vi i 10 minuter, lite mer

faktiskt, eftersom vi skulle nå 50 på kaloribränningen.

Efter det tränade vi rygg & mage, det är kul! Och när

klockan var kvart i 7 skulle My ha ett spinningpass &

tro det eller ej, men hon fick med mig! Hon var instruktör

& jag sa till henne att inte kolla på mig, för då hade jag

börjat skratta, och det är ju synd om alla då! haha :)

men det gick skitbra, kändes jättekul & My gav mig

beröm efteråt :) Efter det träffade vi Danny där uppe

(spinningsalen ligger på nedanvåningen) och så gick vi

ut för jag skulle röööga :) trevliga vänner jag har! hihi.

sen tränade jag och My lite till, armhävningar & situps!

Fast jag gillar inte situps, så jag slängde ur mig bästa

kommentaren som My asgarvade åt i typ 10 minuter.

I love you! My gjorde 300 situps medan jag dansade i

salen, det var kul! och jag gjorde hela 50 armhävningar!

jag är fan stolt, igår visste jag inte ens hur man gjorde

en! men situps blev det kanske högst 30 stycken...

 sen blev det dusch, sen gick vi till skotten

& köpte godis :$ men nu ska jag iallafall komma igång

mycket mycket mycket med träning. skriver var dag

så ni har koll på mig ;) skäll på  mig om jag börjar bli lat!


nu blir det att glo på My lite till när hon pluggar, sen

natti natti i hennes sköna säng!


dagens fråga: har ni ätit godis idag? & vad är ditt favorit

godis?


p.s glöm nu inte bort att jag kommer blogga 2 ggr /dag

så ni får uppdatera  mot kvällen :) och bilder börjar läggas

upp fr.o.m imorgon! ha en mysig & kall natt allihopa :)

Av Sabrina Nilsson - 24 oktober 2007 10:29

jag har varit dålig på att blogga känner jag, sorry mates!

nu sitter jag i skolan och har pedagogisk ledarskap, och

det är så himla tråkigt! efter denna lektionen har jag

engelska c, sen har vi lunch som jag längtar till just nu

för jag är super hungrig :) sen har vi religion b, historia

b och sedan sista lektionen är projektarbete. Sedan ska

jag hem, packa väska med tränings + utklädningskläder,

för imorgon ska vi fotograferas i skolan, avslutningsfoto

och vi ska klä ut oss :) jag ska nog vara aluma gubbe, fast

jag vill jättegärna vara en palm! det hade varit himla kul,

haha :) men det blir nog aluma ändå (luffare). Lägger upp

bildresultat här senare när vi tagit lite bilder på oss :)

Idag efter skolan ska jag som sagt åka hem och packa, &

efter det blir det träning med My på colluseum i trelleborg.

Jag behöver träna!!

Presentation

Omröstning

Vilken genre är bäst?
 Hiphop
 Rock
 RnB
 Dance
 Pop
 Punk
 Alternativ
 Jazz/Blues
 Schlager
 Musikal

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<<
Oktober 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards