Alla inlägg den 17 oktober 2007

Av Sabrina Nilsson - 17 oktober 2007 15:32

igår åkte jag in till Trelleborg och tränade med min kära My, tufft jobb typ. Efter det gick vi inom statiol, så handlade jag läsk, maha! sen tog jag bussen mot Malmö där jag slaggade hos min mor. Kollade på tv tills ögonen började svika mig, jag ville ju så gärna se på sex and the city, men jag somnade mitt i det, attans!


Vaknade i morse och trodde vi började halv 9, klockan var då ungefär 20 i 9, tänkte "jaha, då har jag väl försovit mig" så jag loggade in på msn, men där fick jag reda på att vi började 20 i 10 istället, så jag skulle hunnit.. om jag inte blivit försenad igen. Hade 10 minuter på mig att komma till värnhem, vilket var otänktbart med tanke på all trafik, så det blev väl skolk den lektionen, om vi ska kalla det så. Satte mig i datorsalen och gjorde årets första läxa, en inlämning i pedagogisk ledarskap, gick bra tyckte jag.

Sen kom klassen tillbaka och skoldagen rullade på, blev lunch på stippes, sen religion b & efter det historia b. sen nu har vi projektarbete, men jag orkade inte åka dit så jag gick hem till mamma. Pratade nyss med Karin, Jasmines mamma :) Om jobb och såhär, och förhoppningsvis blir det kanske lite jobb på nån vardag och sen lov och helger om det behövs. Man får hålla tummarna :)


Snart ska jag ta bussen hem, och hemma ska jag inte göra något annat än sova hade jag tänkt, fast jag borde nog jobba lite på Jasmines present, som hon skulle fått på sin födelsedag egentligen, som var den 21 maj.. hahah, jag har inte haft tid (A) så idag ska jag försöka få klar hela, så hon kan få den imorgon kanske :) eller innan helgen! hoppas bara hon blir glad för det har varit ett jävla jobb med den kan jag lova!



SNART LOV, och på fredag blire fest :) nej, ha're!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Vilken genre är bäst?
 Hiphop
 Rock
 RnB
 Dance
 Pop
 Punk
 Alternativ
 Jazz/Blues
 Schlager
 Musikal

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<<
Oktober 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards