Alla inlägg den 18 oktober 2007

Av Sabrina Nilsson - 18 oktober 2007 10:00

Igår skulle jag se på greys anatomy, 2½ men & idol på kvällen, men jag hade bränt skivorna fel haha, så det gick inte :( såg på harry potter 4 istället :P eller såg i typ 15 minuter sen somnade jag.


vaknade i morse med värsta magont, så jag sjukade mig, tog ipren och la mig och kollade på film. Såg precis hata göteborg, den är så rolig haha. Nu hade jag velat se idol men min kusin sover så kan inte bränna om :/ skulle sätta igång You, me and Dupree men så var det en sån gammal cp film som startades? :S helt cp. Får se om jag hittar någon annan bra film, annars får jag sätta igång She's the man, för den är så jävla rolig :) eller så blir det kanske John Tucker must die, för den är också jävligt skoj! :)


Dagens låt: Brian Mcknight & Left eye (Lisa Lopes) - Losing you

(Sometimes I can't seem to find the words
to eplain exactly how I feel
'cause it's deep, real deep
and I just hope that you can see
how deep it is by listening to this song
)

'Carus if I'm losing you, and if I'm losing you
to whom will I confide, and who will hear my cry
and if I'm losing you, then will you see me through
through the day, through the night
though you're gone, will you stay by my side ?


För att: Den är så braaaaaaaa! :) sök på youtube!


Uppdatering:


Jag har varit så kreativ hela dagen, har fotograferat massa & så. Det har varit jävligt skoj faktiskt :) även om det inte blev så bra, men det är en av de sakerna som får mig att slappna av och njuta, om man kan kalla det så :)

 jag har även kollat på Idol, ett avsnitt iallafall. KUUUL :)


jag satt precis och klämde på mitt öra, där jag hade töjningen (tog ut den för 2 dagar sedan) och nu har jag två stora knutor :S en på var sida om hålet, helt cp! skitont gör det när man trycker, känns som bråskbitar! jätteläskigt. & sen bråkade jag med min mentor idag, mouha. mes.




Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Vilken genre är bäst?
 Hiphop
 Rock
 RnB
 Dance
 Pop
 Punk
 Alternativ
 Jazz/Blues
 Schlager
 Musikal

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<<
Oktober 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards