Alla inlägg den 8 oktober 2007

Av Sabrina Nilsson - 8 oktober 2007 16:03
http://www.youtube.com/watch?v=kDo6CiPueEo

Igår åkte vi som sagt in till Fuengirola på marknad, men innan det så kände vi att vi behövde mat. Och inte visste vi att det var svårt att hitta en restaurang? Efter ett tag fann vi en som verkade bra & där satte vi oss.. Det tog 20 minuter innan vi fick ens beställa, ytterligare minst 20 min innan Nina & Ivana fick sin mat, Nina & Ivana fick sin mat långt före mig & Linda som satt och väntade, de glömde att Linda beställt bröd med och hade inte ens börjat med det när vi skulle gå, fastän Linda sagt till. Nina bad om ketchup, det tog en kvart att få det, hamburgarna som jag & Linda beställt smakade pannbiff. Vi frågade efter notan men den kom aldrig så vi gick tillslut in själva. Helt sjuk restaurang..


Efter det gick vi till festivalen iallafall & vi åkte karuseller :) Första stoppet var en karusell där man står i en BUR utan säkerhetsbälten eller något & så åker den runt, den var skitball. Jag & Linda åkte den. Sen hittade vi en berg&dalbana som alla åkte, den var asrolig! Blev blöta och allt när man åkte genom en tunnel :) Nästa stopp var en cruisekarusell som jag & Linda åkte som var rätt kul den med, men den vi åkte efter var lätt roligast, vi satt i små "stolar" som hängde i luften och så snurrade dem och flög fram & tillbaka, skitrolig! Sen handlade vi tjejer lite, jag handlade ett skärp, som kostar 250 kr i Sverige, men 40 kr här :P helt sjukt. Sen åkte vi en sån stor jävel som snurrar runt & tillslut den berömda KLON! :D sen handlade vi minidonuts & tog en taxi hem, klockan 1 - halv 2 var vi hemma. Då blev det sängen bums!


Idag vaknade jag med ont i öron & hals, förkyld, kul.. Som tur är så är det bara 5 dagar kvar & idag har vi möte med NOELIA! :D She's back!


Nej nu orkar jag inte skriva mer :)


Dagens Låt: James Morrison - This boy


I'm still here, But it hasn't been easy,
I'm sure that you had your reasons,
I'm scared for this emotion,
For years I've been holding it down,

And I, Love to forgive and forget,
So I, Try to put all this behind us,
Just, Know that my arms are wide open,
The older I get, the more that I know.
Well it's time to let this go.



Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Vilken genre är bäst?
 Hiphop
 Rock
 RnB
 Dance
 Pop
 Punk
 Alternativ
 Jazz/Blues
 Schlager
 Musikal

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<<
Oktober 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards