Alla inlägg den 16 oktober 2007

Av Sabrina Nilsson - 16 oktober 2007 10:27

Tjabbala!

Sitter i skolan nu & har fritidsturism, så jävla tråkigt ämne.. Speciellt när man har bästa läraren i det .. hum.


Igår tog jag bussen in till Trelleborg, hem till farmor och farfar. Min lilla farfar är massa sjuk så han sov mest :( Sen gick jag & träffade My i typ 30 minuter, innan min buss kom. Ska träffa henne idag igen :) Henns mobil var cp för att hon hade varit i Tyskland en dag längre, hur ska jag kunna veta sånt? :P


Idag blir det till att träffa My igen, haha. Vi ska träna på hennes gym, sen får jag se om jag ska sova där, hennes mamma & syster är på besök från Tyskland, så jag är inte säker på att där finns sängar.. måste ringa henne!


På fredag blire fest, 25 års fest! Skoj skoj, hem till My innan det, ja herregud jag har inte varit hemma en vecka ens och jag är fullspeckad med saker jag ska göra med min sötfis! HARREJESUS!


Och ja, ps. haha, jag glömde mitt telia kort i Spanien så nu använder jag mitt 3-kort, (0763076619) call me bitches.


nej, herrå!


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Vilken genre är bäst?
 Hiphop
 Rock
 RnB
 Dance
 Pop
 Punk
 Alternativ
 Jazz/Blues
 Schlager
 Musikal

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<<
Oktober 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards