Alla inlägg den 21 oktober 2007

Av Sabrina Nilsson - 21 oktober 2007 19:58

Detta har varit en av de roligaste helgerna på väldigt länge. & den spenderades med min älskade My!

I fredags blev det 24 års fest hemma hos Danny, god mat, god dricka & trevligt sällskap. Dock ville vi gå hem redan 22.00 haha, men stannade kvar till klockan var hela 24.00 (; vi hade fått för mycket i oss helt enkelt!


Igår blev det först kalas för min del, kusin fyllde 20 år, så åkte dit där, lekte med mina småkusiner och sen drog jag till My igen. Vi "sov" en halvtimme (= låg och skrattade åt mina sms, "längtar efter att få träffa dig ikväll") haha herregud.. sen gjorde vi oss iordning, började partaja och drog till uppenbar, på horizont. 20 års gräns..


Vi gick förbi vakterna och när vi stod vid hissen så kom en av dem fram & frågade hur gamla vi var, stammandes förklarade vi att vi var 18 år men att vi var bjudna (kvällen innan bjöd Danny dit oss, han är DJ där you know) och han sa att det var okej, men att vi var tvungna att visa leg så vi var 18 och fick dricka. "Nu är det kört" tänkte jag, eftersom My inte fyller 18 förrän om ett par veckor och har falskleg för tillfället, som hon inte ens är lik! Men det funkade :) vi gick upp och sen festade vi natten lång.

På vägen hem gick till shell, åt lite & sen började vi sjunga om en tjejs fula outfit, I hate hjer.


Jag sjöng "jag har svarta tights, svarta svarta tighta tights! & glittriga skor, och glittriga skor!" Medan My gick och sjöng melodin på "put your hands up for detroit" och så skulle jag sjunga "jag heter amanda", men så blev det "jag heter ahmana!" och My skrattade så mycket att hon tappade balansen och ramlade in i ett par buskar och då skrattade jag så mycket att jag nästan kissade på mig, fick stå och hålla handen mellan benen för fan haha.

Tog oss en timme att gå hem, lyckad kväll!


Idag jobbade My på TFF-Hammarby matchen och jag följde med, vi såg lite av matchen sen gick vi. Hon gick på middag med sitt jobb & jag åkte hem!

Nu sitter jag och pratar med N-L, och planerar om innan magasinet på fredag :) hihi



Puss!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Vilken genre är bäst?
 Hiphop
 Rock
 RnB
 Dance
 Pop
 Punk
 Alternativ
 Jazz/Blues
 Schlager
 Musikal

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<<
Oktober 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards