Alla inlägg den 7 oktober 2007

she

Av Sabrina Nilsson - 7 oktober 2007 20:11

Igår blev det väldigt mycket party, ja jag var snurrig som få. Raggade upp en killes hatt som jag vaknade vid sidan om mig imorse, hatten alltså, absolut inte killen. Vi drog först till happy hour-baren (det var förövrigt där jag hittade hatt-killen) senare tog vi en tripp till vårt vanliga ställe, Kaleido där jag tvingade den söta bartendern att pussa mig, inte bara en gång, utan hela kvällen. När vi skulle dra så drog jag till en lögn och sa att vi skulle åka hem till Sverige idag, så fick jag en kyss med. Jag var såå lycklig, fast nu kan vi inte gå dit och festa mer, haha. Men han är übersöt! ha (:


När vi kom hem så åt jag massa piccolinis överdoserat med sallad och vitlökssås, jag lyckades även bränna mina händer, så nu har jag fina brännskador.. igen! sen blev det sängen bums! Imorse (vid 15-tiden) så fann jag 2 kondomer i min säng som Linda hade haft roligt med..


Nej nu ska vi snabba oss iväg till tåget, för vi ska på festival i Fuengirola. Imorgon fixar jag stavningen till svenska bokstäver & lägger även upp dagens låt. Ni får ha lite tålamod. 5 dagar kvar, sen är det Sverige-dax.


Puss

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Vilken genre är bäst?
 Hiphop
 Rock
 RnB
 Dance
 Pop
 Punk
 Alternativ
 Jazz/Blues
 Schlager
 Musikal

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<<
Oktober 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards