Alla inlägg den 11 oktober 2007

Av Sabrina Nilsson - 11 oktober 2007 20:43

jag orkar inte skriva vad vi gjort de senaste dagarna, skriver det en annan dag :)


Men jag blev utmanad av min kära Anna! Så jag får väl fixa det då.


Utmaning nr 1: Skriv allas bloggar som du läser dagligen/var gång du har en dator till hands.


www.grevstad.blogg.se - Jasmines

www.lillamyran.blogg.se - Mys

www.nathalim.blogg.se - Nathalis

www.lilly.bloggagratis.se - Lillys

www.oliviaarkenlund.blogg.se - Olivias

www.perezhilton.com - Perez Hiltons :P


sen finns det inge fler!


Utmaning nr 2:


Vad är din mentala ålder ?

[X] Vet hur man kokar kaffe
[X] Tvättar kläder själv
[/] Kan laga mat själv
[ ] Tycker att politik är spännande
[ ] Mina föräldrar och morföräldrar är intressantare än mina vänner
Total: 2.5

[/] Går i skolan alla veckodagar
[ ] Har en penna med mig överallt
[ ] Har aldrig fått kvarsittning
[x] Har sett talkshows
[x] Vet vad nonchalant betyder utan att slå upp det
[ ] Dricker kaffe minst en gång i veckan

Total: 2.5

[x] Vet hur man startar en diskmaskin
[x] Kan räkna till tio på ett annat språk
[/] När jag säger att jag ska göra något, så gör jag det
[/] Föräldrarna litar på mig
[x] Kan klippa gräset
[/] Kan få vuxna att skratta utan att säga något dumt
[ ] Kommer ihåg att vattna blommorna
[/] Pluggar när jag borde
[/] Lyssnar och tar till mig på lektioner
[ ] Kommer ihåg att mata djuren

Total: 5.5

[x] Kan stava till skicklighet utan att slå upp det
[x] Kan städa upp efter mig själv
[ ] Det första jag gör när jag vaknar är att dricka en cola light
[x] Kan gå till affären utan att köpa något jag inte behöver
[x] Förstår skämt första gången jag hör dom
[x] Kan skriva snabbt på tangentbordet

Total: 5


[ ] Har kommit på att vädret ändras varje timme
[ ] Kan se på någon het utan att tänka på sex
[ ] Har kommit på att man måste vara 20 för att få ett jobb och tas på allvar
[x] Kan läsa ut en bok

Total: 1


Total: 16.5 år - det e fan förnedrande!



Nej nu måste jag hem & packa, snart snart snart åker vi!

& imorgon ska jag tatuera mig, finally.


Dagens Låt: James Morrison - Wonderful world


But who am I to dream?
Dreams are for fools, they let you down

And I know that it's a wonderful world
But I can't feel it right now
Well I thought that I was doing well
But I just want to cry now
Well I know that it's a wonderful world
From the sky down to the sea
But I can only see it when you're here, here with me
 
 



Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Vilken genre är bäst?
 Hiphop
 Rock
 RnB
 Dance
 Pop
 Punk
 Alternativ
 Jazz/Blues
 Schlager
 Musikal

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<<
Oktober 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards