Alla inlägg den 15 oktober 2007

Av Sabrina Nilsson - 15 oktober 2007 22:42

Har inte tänkt på dig på flera månader, inte ens en liten tanke om dig. Helt plötsligt ploppar du upp överallt :/

Åh gud.. jag saknar dig.



1. DITT ROCKSTJÄRNENAMN: (första husdjur och nuvarande bil)
Muschevrolet
2. DITT SKURKNAMN: (favoritglassmak, favoritkaka)
lakritsnegerbulle

3. DITT PILOTNAMN: (första bokstaven i förnamnet, första tre bokstäverna i ditt efternamn)
Snil
4. DITT DETEKTIVNAMN: (favoritfärg, favoritdjur)
Grånbrunapa

5. DITT TV-SÅPA NAMN: (mellannamn, stad där du föddes)
Daniellamalmö
6. DITT STARWARS NAMN: (tre första bokstäverna i ditt efternamn, två första bokstäverna i ditt förnamn)
Nilsa
7. SUPERHJÄLTENAMN ("den/det" + en färg, favoritdricka)
Den röda Lokan
8. VITNESSSKYDDSNAMN: (mammas och pappas mellannamn)
Kristina Göran
9. DITT NAMN SOM VÄDERPRATARE PÅ TV: (din 5:e klasslärares förnamn, en stad som börjar med samma bokstav)
Stefan Sundsvall / Anette Alvesta

10. SPIONNAMN: (din favoritårstid, en blomma).
Höstblåsippa
11. SERIEFIGURSNAMN: (favoritfrukt, ett klädesplagg du har på dig nu + "ie" eller "y")
Päronstrumpaie
12. HIPPIENAMN: (vad du åt till frukost, ditt favoritträd)
Rostemackpalm

Av Sabrina Nilsson - 15 oktober 2007 16:43

ibland vet man inte vad man har förrän man förlorat det, ja det är ett ordspråk man hör ofta, men som stämmer in galant på mig. Det är många gånger jag bara slängt iväg saker som varit det bästa för mig, bad sabrina..



idag har jag mest suttit och försökt få tag på My, men hennes mobil fungerar tydligen inte & hon är varken hemma eller på sitt gym. HUM, vad har kasper för nummer?


Nej nu blir det käk, sen ska jag ta bussen in till farmor och farfar! puss på det

Av Sabrina Nilsson - 15 oktober 2007 07:33

vem fan är vaken nu? och tro det är så kallt ute :O jag dör! ta mig tillbaka.. brrrrr!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Vilken genre är bäst?
 Hiphop
 Rock
 RnB
 Dance
 Pop
 Punk
 Alternativ
 Jazz/Blues
 Schlager
 Musikal

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<<
Oktober 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards