Direktlänk till inlägg 24 oktober 2007

24 oktober 2007

Av Sabrina Nilsson - 24 oktober 2007 22:47

jag har tänkt börja blogga 2 gånger per dag,

först med en dagsbeskrivning + dagens outfit

och sedan en på kvällen, då jag bloggar om dagens

träning, så ni & framförallt jag själv kan se hur flitig

jag är.  Idag kan jag tyvärr inte lägga upp en dagens

outfitta, eftersom jag glömt kabeln hemma & sitter

just nu i Mys lilla kök och tittar på när hon pluggar.

jag ska nog snart gå och lägga mig, stackars My som

får plugga hela natten själv.. men jag är en bra vän!


träning blev det idag, och nu känns det som att det

kommer igång på riktigt. Vi började som vanligt med

uppvärmning, alltså så cyklade vi i 10 minuter, lite mer

faktiskt, eftersom vi skulle nå 50 på kaloribränningen.

Efter det tränade vi rygg & mage, det är kul! Och när

klockan var kvart i 7 skulle My ha ett spinningpass &

tro det eller ej, men hon fick med mig! Hon var instruktör

& jag sa till henne att inte kolla på mig, för då hade jag

börjat skratta, och det är ju synd om alla då! haha :)

men det gick skitbra, kändes jättekul & My gav mig

beröm efteråt :) Efter det träffade vi Danny där uppe

(spinningsalen ligger på nedanvåningen) och så gick vi

ut för jag skulle röööga :) trevliga vänner jag har! hihi.

sen tränade jag och My lite till, armhävningar & situps!

Fast jag gillar inte situps, så jag slängde ur mig bästa

kommentaren som My asgarvade åt i typ 10 minuter.

I love you! My gjorde 300 situps medan jag dansade i

salen, det var kul! och jag gjorde hela 50 armhävningar!

jag är fan stolt, igår visste jag inte ens hur man gjorde

en! men situps blev det kanske högst 30 stycken...

 sen blev det dusch, sen gick vi till skotten

& köpte godis :$ men nu ska jag iallafall komma igång

mycket mycket mycket med träning. skriver var dag

så ni har koll på mig ;) skäll på  mig om jag börjar bli lat!


nu blir det att glo på My lite till när hon pluggar, sen

natti natti i hennes sköna säng!


dagens fråga: har ni ätit godis idag? & vad är ditt favorit

godis?


p.s glöm nu inte bort att jag kommer blogga 2 ggr /dag

så ni får uppdatera  mot kvällen :) och bilder börjar läggas

upp fr.o.m imorgon! ha en mysig & kall natt allihopa :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sabrina Nilsson - 7 april 2008 08:59

Mahaaa, nu funkar blogg.se igen, så byyyyyeeeeee :)     saabrina.blogg.se  ...

Av Sabrina Nilsson - 6 april 2008 13:49

Eftersom blogg.se strular sönder sig och bara förstörde hela min blogg så får jag blogga här sålänge. För er som är nya, (och gamla) kommer här lite till salu grejer, hihi. Billigt och snyggt.     Vad: Linnen Storlek: Det vita linnet är strl 38, det ...

Av Sabrina Nilsson - 31 mars 2008 17:10

MAAAAAAAAAAAAH blogg.se är cp med sin flytt så får väl blogga här lite sålänge. vad gör ni nördar?   Imorgon ska jag och my dra på en roadtrip till småland, woohoo. Bönder look out, the hot chicks in da tooowwwn.   PUISS  ...

Av Sabrina Nilsson - 20 mars 2008 23:20

BLÖ, ni är sämst för ni kommenteeerar inte!!

Av Sabrina Nilsson - 19 mars 2008 18:11

Ni som läser min blogg här fast den inte är aktiv, svara på denna fråga är ni snälla :)   Ska jag börja blogga här igen? Det är upp till er nu, så se för fan till att kommentera :P       Pussy!  ...

Presentation

Omröstning

Vilken genre är bäst?
 Hiphop
 Rock
 RnB
 Dance
 Pop
 Punk
 Alternativ
 Jazz/Blues
 Schlager
 Musikal

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<<
Oktober 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards