Alla inlägg den 8 januari 2008

Av Sabrina Nilsson - 8 januari 2008 23:17

Här har ni en video från idag :)

Imorgon kommer 2 till videos från idag att läggas upp, anledningen till varför de inte läggs upp nu, är för att youtube tar sån tid på sig och jag är jättetrött och mina tänder skriker BORSTNING!! Men en video kommer iallafall :)


Och den är från när vi lunchade på subway idag, ja som ni vet så har vår skola matkort, så vi får välja mellan olika restauranger att äta på - och det blir subway nästan varje dag!  Den vi gillar mest där är Jonas, tror jag han heter? Han är iallafall alltid lika go och glad :) & när vi satt och åt kom han bort till vårt bort för lite hett skvaller och skämt! We <3 him


Och just ja, i april någongång ska jag vara modell, på en catwalk. KUL!

Två tjejer i min klass har en välgörenhetsgala som projektarbete, där det kommer vara då bl.a modevisning, dansuppvisningar, musikuppträdanden osv. Alla inkomster kommer att skänkas till rädda barnen. Så är ni sugna på en helkul kväll, skriv till mig för mer info :) Det kommer bli en helkul kväll! Btw så övertalade jag tjejerna att jag skulle få visa upp streetstylen, eftersom jag varken kan eller vill gå i högklackade skor, hihi.



Av Sabrina Nilsson - 8 januari 2008 21:01

idag har jag varit i skolan fram till klockan 14.00 Efter det åkte jag in till vellinge för att hämta skolbusskortet, sedan tog jag mig hem. Var hemma i cirka 20 minuter, bytade om och så bara, lämnade lite saker. Sen tog jag bussen in till Malmö, där jag träffade Sandra, & så gick vi och shoppade loss på mobilia i någon timme :)


Videoinlägg från idag:

  • från skolan
  • på subway
  • vad jag köpte idag


men det kommer inte förrän senare eller imorgon, för nu ska jag käka och kolla på min nya idol dvd :) (jag var tvungen att köpa årets! missade alla auditions och de första veckofinalerna när jag var i Spanien!)

Ovido - Quiz & Flashcards