Alla inlägg den 12 januari 2008

Av Sabrina Nilsson - 12 januari 2008 17:38



Ja då var man hemma igen, har precis ätit lite middag och glass med hemmagjord chokladsås, fatta hur gott det är! Det blir inget restaurangbesök idag, p.g.a att alla inte har cash och sådär, men istället blir det en riktig ladiesnight. Singstar och dylikt. Massa godis också misstänker jag. Min direktbuss (Höllviken-Trelleborg) går inte förrän vid halv 8.. Så jag vet inte om jag ska vänta tills dess och ta lång tid på mig med duschning, välja kläder osv. Eller om jag ska göra som vanligt, duscha på 5 minuter, slänga på mig vilka kläder som helst, och komma in tidigare till Trelleborg. Fast då får jag å andra sidan byta buss 2 gånger. Drygt? Ja!


Nu i veckan ska jag och My börja på träningsveckan. Det innebär att vi kommer gymma nästan varje dag, olika saker hela tiden, som t.ex poweryoga, wiho! Har alltid velat gå på sånt. Även nåt pass som hade med dans att göra, då blev jag glad :)


Igår blev det en lång Malmö runda. Vi drog från Pernilla vid 23.30 och kom fram till stan. Vi skulle gå bort till ICE och på vägen dit skulle vi bara röka och dricka upp drickan jag blandat med i en PET flaska haha. Medan vi stod i den där lilla gränden så började Pernilla läsa på en lapp, som tydligen var från någon konstig kristen sak. Och hon fick detta:


"Herren ger oss liv. Han skänker sin enda son för att bevisa att alla har evigt liv"


Till att bli detta:


"Herren ger oss liv. Kan skänker sin ena son för att ge alla ett eget liv"


HAHAHA, jag höll på att kissa på mig så mycket jag skrattade, seriöst! Det var sjukt roligt, lilla onyktra Pernilla. Haha :) Hon pratade helt seriöst med, det var så ja. Riktigt kul! Haha

Vi traskade vidare sen och då träffade vi Kåpe & co. Min lilla Björn var där med, åh han är sötast ! :D Men där var så satans mycket folk där inne, så vi gick vidare till Möllan och då upptäckte jag att jag hade glömt mitt leg hemma hos Pernilla. Jag kom in på krogen ändå, och då kom Patricias pojkvän Patrik och hans vänner dit. Efter det var jag verkligen tvungen att ha mitt leg, vi skulle till någon klubb nämligen, så Patrik skickade mig, Pernilla & Patricia i en taxi att åka hem till P1 och hämta mitt leg. Så himla snällt :) Sen åkte vi tillbaka till stan igen, drog till Petri Pub, eller BARc-elona som det nu heter.. fulast! Där var vi i ungefär 10 minuter innan vi tog taxi till Slagthuset och dansade fötterna av oss resten av natten :) Skitkul kväll som avslutades med sömn och Råttatouille (eller vad den heter) hemma hos Pernilla. <3


Nu ska jag hoppa in i duschen. Uppdaterar efteråt, med lite bilder från idag, videos från igår när bl.a. jag och Pernilla flippar ut till "alla som inte dansar är våldtäcksmän", foton och lite mer :)



PUSS&KRAM!

Av Sabrina Nilsson - 12 januari 2008 15:06



Godmorgon kanske då. Sitter här hos Pernilla och ska snart dra mig till bussen. Ska hem och duscha sen in till Trelleborg, först besöka farmor und farfar och sedan hem till My! Jag uppdaterar när jag är hemma :)

Hade en jättetrevlig kväll igår btw. hihi <3

Ovido - Quiz & Flashcards