Alla inlägg den 26 januari 2008

Av Sabrina Nilsson - 26 januari 2008 20:25



Tjenixen!

Igår var en rolig dag! Kom hem till Denice vid 21.00 tiden och då började drickandet, det var jag, Dennis (D-nice), Josse, Anna, Amanda och Felicia.  Vi spelade sanning eller konsekvens med såna kort och det var skitkul haha. Jag fick bl.a springa i trapphuset i bara strumpbyxor och BH haha. Aja, Denice fällde ju den roligaste kommentaren:


D: Åh, hoppas jag får ett kort där vi ska strula

S: Varför då?

D: För nu kan vi strula utan att få ångest eller skuldkänslor :D


Haha lite glad också. Aja, efter massa groggar, somboka shotar osv så begav vi oss till stan. Hamnade då på Chokladfabriken och shakade ass! Träffade skitmånga där, bl.a Sandra (som jag förövrigt ALLTID träffar när jag är ute och festar nu för tiden), Claudia och co. från Trelleborg, Mace, Cynthia & Natha från klassen, Talos och många fler :D Dock slutade kvällen i nära katastrof och vi fick skjuts hem av självaste polisen i en pikébil. Kul bil, tråkigt slut på kvällen. Jag och Denice kom hem till henne iallafall och käkade nåt skit som var ÖVERGOTT, hon kom på det helt själv med ^. Gullis. Vaknade i morse av att det tjöt som fan av vinden och att Denice frågade med sin söta nyvakna bakis röst; Vill du ha en iskall päronsaft? Haha, det ville jag så jag drack en liten smakis!


Annars har vi ätit, kollat på Date Movie och annat idag, i väntan på att jag skulle ta bussen hem = att det skulle sluta storma. Men det slutade med att jag stannade och ska stanna här till imorgon. För ikväll ska vi festa igen, snart kommer Lina hit, Denice sitter i badkaret antar jag och jag väntar på spriten. Stället vi drar till ikväll är Wonk, som är på Deep men har gaykvällar och hur ball är inte det då? Så vi går i samlad trupp, jag, Denice, Amanda och Lina. Aja, hoppas på en trevlig kväll, och så lär det antagligen bli med :)



Ha det bra folks, uppdaterar imorgon igen och lägger in bilder när jag är hemma. Pussy


(sitter förövrigt och lyssnar på denna låten nu och blir sådär härligt party pepp!)

Ovido - Quiz & Flashcards