Alla inlägg den 14 januari 2008

Av Sabrina Nilsson - 14 januari 2008 16:25



Varsågoda

Av Sabrina Nilsson - 14 januari 2008 16:11




Haha sitter och lyssnar på Bob Marley och så får jag syn på denna. Fatta hur roligt det ser ut när skelettet dansar till No woman No cry. :')

Av Sabrina Nilsson - 14 januari 2008 15:37


"Bloggerskan Kenza och smyckesshopen Cocoo.se har just nu en tävling som jag deltar i & skulle vilja tipsa er om! Man kan vinna superfina bamboo-örhängen! De finns i 3 olika former (runda, hjärtan & trianglar) & i 3 olika storlekar (S, M & L) och kostar 125kr, 145 kr eller 165 kr. Gå in på Kenzas blogg & var med och tävla du också! Dessutom så får ni 20 % rabatt hos Cocoo med koden KENZA, gället t.o.m 24 januari."

Av Sabrina Nilsson - 14 januari 2008 15:26



Nu har jag precis ätit lite och pratat med styvmodern min i telefon i typ 1 h. Fick lite cash hihi, det är inte lätt när man är fattig! Jag säger som det Amerikanska ordspråket lyder: "Pengar gör dig inte lycklig, men de lugnar nerverna".


Dags att packa träningsväskan nu då och fylla MP3:n med nya låtar, är lite trött på de jag redan har i. Uppdaterar senare ikväll igen :)

Av Sabrina Nilsson - 14 januari 2008 13:48



Dags för mig att härma radiostationerna lite och utse Veckans Smash Hit varje vecka, för ni vet ju att jag och musik är som handen i handsken!


Denna veckas Smash Hit är: Jordin Sparks ft. Chris Brown - No air.

Jag har lyssnat på den non stop nu sen innan jag åkte till Tyskland. Det är en av de bästa låtarna jag vet! Så himla bra och skön, uh ryser när jag hör den :)  Hon var bäst i American Idol och dessutom vet alla att jag älskar Chris Brown och Run it (ja, fortfarande!)


Lyssna och njut








Av Sabrina Nilsson - 14 januari 2008 13:33



En trevlig dag idag, väcktes imorse av min kusin som öppnade min dörr och skrek: NÄR BÖRJAR DU? och jag mumlade tillbaka: elva...

Kom sedan på att jag ljög, för jag började 08.30, haha. Missade första lektionen, som ändå bara var självstudier inför Historia provet imorgon. När jag kom fram till skolan så var det Spanska, vi skulle jobba två & två med något papper inför ett kommande spanskprov, så jag jobbade med Jasmine (såklart, som vanligt hihi). Efter det slutade vi och då gick jag och mini (Jasmine) till Subway och åt. MUMS! Älskar att vi äter gratis där hihi.


Kom hem för en timme sedan typ och har sen dess bestämt med My om träningen, så idag vid 5 tiden åker jag in till Trelleborg och klockan 19.00  - 20.00 ska vi på NIA, som är en blandning mellan Aerobic och dans typ. Fullständig förklaring är:




I Nia möts öst och väst i en träningsform inspirerad av dans, kampsport, yoga, tai chi och tekniker för kroppsmedvetenhet. Nia har skapats i USA av Debbie och Carlos Rosas genom deras hängivna utforskande av kroppen. Nia står för Neuromuscular Integrated Action. I Nia bejakas rörelseglädjen och kroppens naturliga sätt att röra sig – The Body´s Way.





Vi valde mellan bodypump och NIA, och eftersom NIA innehåller dans så ville jag helst göra det :) Jättelänge sedan jag dansade, och funderar (har funderat ett år nu) på att börja dansa igen, men hittar ingen bra dansgrupp :/. Men idag blir det iallafall NIA :)

Hoppas på att det blir Poweryoga imorgon hihi och Flowin på onsdag. Step up på torsdag vill jag också göra, eller Body Jam. Får se vad My vill och kan!


Nu ska jag kolla hur mycket pengar jag har på banken, sen ska jag ringa pappa och berätta hur lite det är. Efter det ska jag plugga på min historia lite till, eftersom jag inte kommer vara hemma förrän tidigast 21.00 ikväll efter träningen och inte hinner plugga så mycket då.


Kom på igår kväll att min morbror har ändrat om strömmen, innan stängdes min TV & mitt internet av klockan 00.00, för min kusin inte är så bra på att slita sig på nätterna. Men internet har funkat fram till 02.00 nu iallafall, säkerligen längre men jag var trött och inatt kollade jag på vänner fram till klockan 03 någongång :) I'm happy!


Ovido - Quiz & Flashcards