Alla inlägg den 19 januari 2008

Av Sabrina Nilsson - 19 januari 2008 23:59



Okej, nu är jag ganska trött. Mina ögon bara hänger. Har skrattat så jag fått ont i magen nu den senaste halvtimmen åt min och la grande ninas chat, haha. Nu ska jag iallafall gå och lägga mig och se på the simpsons!



GODNATT!

Av Sabrina Nilsson - 19 januari 2008 23:02



Tre kungliga låtar


Nummer 1: Amanda Jenssen - Do you love me.

Har älskat den sen jag såg den på grammisgalan, HEJA AMANDA <3


Nummer 2: The Veronicas - Forever

Ja, skrev om den i ett inlägg ikväll och jag ÄLSKAR DEN! & filmen. Hihi.


Nummer 3: The disco boys - I came for you

Har skrivit om den låten innan, den är så kung! PARTY LÅT NR 1!





Av Sabrina Nilsson - 19 januari 2008 22:53


 Hillary Duff lanserar en egen parfym; Wrapped With Love.

Den ska tydligen vara en mix av exotiska frukter och skog. Jag måste iallafall åka och lukta på den en dag. Reklambilderna för parfymen är iallafall sjukt fina! Ibland gillar jag Hillary :)



Hilary Duff, Nu kan alla lukta som Hilary Duff!

Hilary Duff, Nej, flaskan bjuder inte på något nyskapande.



Av Sabrina Nilsson - 19 januari 2008 22:28



Okej, har rensat garderoben och kommit på att jag vill sälja lite stuff. Lägger ut saker lite då och då, så ni får hålla utkik. Orkar inte att lägga ut 200 plagg på en sida liksom. Men om ni missar någon dag eller något, så är det bara att klicka på "säljes" nere till höger sen, under kategorier.


Okej, dagens 3 saker då:



Rödbrun/Lila sweater, köpt på Blanco i Spanien för 120 kr.

Storlek 40, men är mer som en 38. Säljes för 60 kr.

OBS, använd 2 gånger, endast!




Encore skjorta, köpt för 499 kronor, säljs för 200 kronor.

Använd ett par gånger bara, storlek L, men även den sitter bättre på en "M":are. Sjukt snygg till mörkblå jeans!




Sjukt snygga Ed Hardy tygskor (ja, äkta). Originalpris 799, säljes för 250. Storlek 38, någon sak inuti dem har lossnat, men bara en tyg bit som inte ens syns! Säljes för mina fötter blivit för gigantiska för dem :( Använda 2 gånger.



Priserna går att pratas om ifall det är nån kris.


Skriv mail till sabrinanilsson2@hotmail.com ifall ni är intresserade av att köpa :) En kommentar här går också bra, så kan jag klicka in mig på er blogg (ifall ni har nån, vill säga).



Av Sabrina Nilsson - 19 januari 2008 22:14



Vad tyckte jag då om teatern? SKITBRA! Verkligen. Den hade allt! Musiken och dansen fick en att bara vela dansa med. Grekisk musik och dans, yeaaajh! :) Här är lite mer info om vad den handlade om:


(från malmö opera och musikteaters hemsida)


Zorba

Livet är… Ja, vad är livet?

Detta är kvinnornas berättelse om livet i den lilla krigsdrabbade byn.

Om den sorglösa Zorba som lever för dagen.

Om Nico som planerar för framtiden och försöker rädda byn från förfall.

Och om hur svårt det kan vara när männen och traditionerna sätter snäva ramar för hur en kvinna får leva sitt liv.

Här finns sorgen och svärtan men också sången, dansen, humorn och den smittande livsglädjen.



Ja den var super! Det enda jobbiga var att den varade i 2.5 h. Så man fick lite sittsår nästan haha. 15 minuters paus fick man iallafall efter 1.5 h. Åh, ni som tycker den lät bra, GÅ OCH SE DEN! Helt sjukt bra, jag trodde den skulle vara sådär, men den är riktigt rolig, han som spelar Zorba är cp kul!


Nog om det. Nu sitter jag och lyssnar på The Veronicas - Forever. Den är så sjukt bra! Har älskat den ända sen jag såg She's the man första gången
och She's the man är LÄTT en av mina favoritfilmer, jag vet inte varför, men jag bara älskar den och Amanda Bynes är ASSNYGG som kille haha.


Nu ska jag gå och tvätta av mitt smink och byta om till pyamas. Jag är jättesömnig. Men kommer uppdatera ett till inlägg - MINST! :)

Hoppas ni har haft en trevlig lördag!


Stay in touch, P&K

Av Sabrina Nilsson - 19 januari 2008 14:26



Lindsays sammhällstjänst straff för rattfylla blir:

  • Att jobba 2 dagar på ett BÅRHUS! Ush, gud vad läskigt :/
  • Att jobba 2 dagar på ett akutsjukhus

Hoppas nu hon lär sig att man inte ska köra rattfull! Då kanske man hamnar på hennes "jobb" hon har som straff. Buhä bårhus! 


Lindsay Lohan, Lindsay Lohan söker jobb!



Av Sabrina Nilsson - 19 januari 2008 14:19



Här sitter jag, lite uppklädd och fin sådär. Ska alldeles strax iväg på en 3 rätters middag och när den är avklarad är det dags för teater/musikal på Malmö stadsteater. Ska bli trevligt, jag gillar teater :)


Vad hände igår då? Jo, efter att jag skrivit det där arga inlägget så rusar jag ner för att hinna med bussen och slår halv ihjäl mig. Jag ramlade ner för hela trappan, haha. Jag slog min handled, eller landade på den rättare sagt. Hela släkten satt som små :O smilysar. Och jag rusade och tog på mig jacka osv. Efter massa saker som t.ex bussresa, videomix och let's dance så hamnade jag och My tillslut hemma hos Martina, i hennes egna lägenhet som jag inte sett förrän igår! Skitfin är den, vi lekte en skitrolig lek och vi alla fick lite flashbacks! Man skulle fråga frågor om en av personerna, som helst INGEN skulle komma ihåg svaret på, förutom den som blev frågad. Klyddigt att förklara dock, men en fråga jag fick var: "Vilken tröja utmärkte Sabrina i 8:an?" Och jag kom inte på den!! Tillslut blev det:

Jag: Okej.. jag får väl gissa då.. Hm.... JL?

Alla: JAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!

Haha, tur att jag inte ens kom ihåg det själv.


Nu ska vi köra om ca. 10 minuter, och jag kommer uppdatera ikväll efter teatern är slut. Runt 21-22 tiden tror jag att vi är hemma.


Så, stay in touch mina bebisar :)

Ovido - Quiz & Flashcards