Alla inlägg den 18 januari 2008

Av Sabrina Nilsson - 18 januari 2008 18:15



Hej tjena hallå.

Sitter här, sjukt irriterad. Får göra allt i det här huset ibland känns det som, de andra ungarna slipper göra allt. "Sätt igång tvätt, ta ut tvätt, gör det, gör det!"


Nu ska jag in till trelleborg så fort jag har städat klart hela detta jävla huset. Förlåt, men jag är så jävla irriterad.



Stay in touch, puss

Av Sabrina Nilsson - 18 januari 2008 15:10



Ja, då hade man Engelska idag, kom typ 15 minuter för sent, men fick komma in ändå. Hade lektion i kanske 20 minuter och fick sen sluta. KUL SKOLDAG! Efter skolan åkte jag hem till mormor, där mamma och bigsis var. Vi satt och fikade då Kim (storasyster) hoppade till och skrek: JÄVLAR!! Då hade bebisen i magen sparkat så hårt att hennes arm flygit upp haha. Mormors kommentar: "Hon kommer bli en jädrans fotbollsspelare hon med!" Hon har väl inte riktigt accepterat att både jag och Kim var små tomboys när vi var små, spelade fotboll bägge två :)


Nu sitter jag här hemma hos mamma och dricker pepsi. Jag öppnade kylen och såg typ 10 burkar där, som mami hade tagit hem från sitt jobb (Sturups restaurang/bar). De fick inte sälja de längre för datumet gick ut igår, hihi så jag dricker upp dem.


Idag ska jag hem och städa städa städa, blö. Sen ska jag iväg till Trelleborg och träffa tjejerna. Jag vet inte riktigt vad vi ska göra, har My i telefonen nu. Nathali kommer upp om här nu sen ska vi ta buss tillsammans :) Nån av oss får byta buss i Vellinge, men det kan man väl ta.


Måste kila nu, skriver igen när jag är hemma :)


Stay in touch PUSS!

Av Sabrina Nilsson - 18 januari 2008 10:39



Lily Allen, Lily Allen förlorade sitt barn!


Ånej.. Lilly Allen och hennes pojkvän Ed Simmons har fått missfall..

Så var en ute ur babyboom leken.. Hoppas de klarar av att ta det bra, vet själv hur svårt det är när man väntar på en liten krabat och så kommer det hemska ordet: missfall..

Av Sabrina Nilsson - 18 januari 2008 10:28



Godmorgon på er, här sitter jag alldeles nyduschad och påklädd. Imorse vaknade jag innan solen hade gått upp, klockan kan väl ha varit mellan 7 och halv 8. Och jag tänkte bara, så skönt! Och somnade om. Inte förrän kvart i 10 steg jag upp :) Idag har vi  bara en enda lektion, Engelska C och det är så drygt att bara ha EN lektion liksom. Man måste ta bussen jättelänge för att komma till den och så är Engelska så himla tråkigt osv.

Aja, jag får väl överleva! Nu blir det frukost, mums, är jätte hungrig! Sen drar jag iväg och kommer hem direkt efter skolan innan jag drar till My! :) PUSS PÅ ER!

Ovido - Quiz & Flashcards