Alla inlägg den 17 januari 2008

Av Sabrina Nilsson - 17 januari 2008 22:35



Nu ska jag fan ta mig i kragen och släpa mig till min varma goa säng. Ska kolla lite på Vänner (as usual) och idag blir det säsong 1! Ja, vi har ju alla säsongerna och det är KUNG! Man kan välja och vraka hur man vill, and I love it! Jag tänkte precis skriva att jag ska se på en film imorgon när jag lägger mig, men det ska jag ju inte alls! För jag ska sova hos My då. För på lördag 10.00 blir det Bodypump för oss. HUA, tidigt pass. Sen vid 15.00 är vi bjudna på middag (familjen) och sedan teater/musikal på Malmö Stadsteater, ni vet den där stora fina mitt i city? Åh jag älskar den :) Vi ska iallafall se Zorba, jag vet inte riktigt vad den handlar om ännu. We'll see, teater och musikaler är något av det roligaste jag vet att gå på, mycket roligare än bio. Men dans är bäst att gå på, helt klart. Hade tänkt gå på nästa stora balettföreställning på Stadsteatern, men det kommer aldrig nåt..


Aja, dags för vänner nu då! Sov gott mina söta bloggisläsare. Jag gillar att se höga siffror var dag och jag hoppas att jag kompenserar med bra inlägg! Stay in touch, PUSS!



ps. dagens: 45 minuter till danmark? jaha, vad åkte du då? ÅNGLOK?

Av Sabrina Nilsson - 17 januari 2008 22:12



Vad tänkte Amy med? Ush, hon var hur snygg och cool som helst i det svarta stora håret. Det utmärkte henne på något sätt, nu känns hon bara så... blöh. Har även hon fallit till det typiska Hollywood idealet bland tjejerna? Blonda anorexi smala tjejer är inte it, not anymore!

I WANT AMY BACK! I WANT AMY BACK! I WANT AMY BACK!




Vad tycker ni? Blond eller svarthårig?

(heja svart, heja svart, heja svart!)

Av Sabrina Nilsson - 17 januari 2008 22:06



Jag har ett favorit kändisbarn i Hollywood (har svenska favoriter med, men alltid roligare med de riktigt kända barnen). Med kändisbarn menar jag barn som är 0-10 år, inte barn som Bruce Willis dotter Rumer osv, utan små barn.


Min favorit är Suri Holmes/Cruise. Det är nog det sötaste barnet jag sett inom kändisvärlden. Många av de jag känner anser att hon är jätteful, men gud nej! Kolla bara, hon är underbart söt, ögonen är så sjukt fina och jag hoppas att hon växer upp till en riktigt hottie sen med. Hon verkar ju redan väldigt modemedveten, även om det inte är hon själv som klär sig, men ändå! Hon är mamma Katie upp i dagen.


Katie Holmes, Åh vad söt Suri är!

Av Sabrina Nilsson - 17 januari 2008 21:03


 


12 April 2008, Scandinavium, Göteborg.. HÅKAN HELLSTRÖM!

Alltså, det känns som att.. ja, borde jag? Jag borde det va? JA!

Av Sabrina Nilsson - 17 januari 2008 20:53



Britney Spears, Britney Spears lämnar inte mycket till fantasin!


Snälla Britney, när ska du bli normal? Jag har tröttnat på att skratta åt hennes äckliga hy, hennes fettiga hår, hennes tappra försök till att vara en s.k "bra" mamma, hennes knarkklubbor, hennes fula peruker, hennes utbrott och hennes känsla för stil. Jag börjar tycka synd om tjejen, på riktigt. Snälla ta tag i ditt liv snart! White trash... beautiful? Nej, u-g-l-y!

Av Sabrina Nilsson - 17 januari 2008 20:44



Sådär, då var ännu en dag avklarad :)

Idag fick jag hem ett brev från Axels Nöjesfält, wtf? tänkte jag då eftersom jag inte jobbat där på ett år ungefär. Men det var någon lapp som jag ska ha till min dekloration, så ja.


Annars har jag bara tråkat framför tv:en, faktiskt saknat att träna lite.. Även om min kropp skriker AJ! så fort jag rör mig.. jag måste verkligen lära mig att stretcha ordentligt efter träning. Om en stund tänkte jag hoppa in i duschen, ska bli skönt! Men det är dagar som dessa man önskar att man hade badkar, jag har alltid haft det förut, fram tills jag flyttade till detta huset. Här finns bara dusch, vilket iof. är skönt när man ska snabba sig och sådär, men nu när det är så kallt ute så vill man bara lägga sig i ett varmt bad och lyssna på musik eller kolla på nån rolig serie eller nåt, som vänner.

That's heaven! Jag saknar det som tusan yes I do.



Av Sabrina Nilsson - 17 januari 2008 18:59



Zaq Efron har hamnat på sjukhus. Enligt People så handlar det om att hans blindtarm spruckit, men har nu opererats och mår bra! Till alla er High School Musical fans (och min egen) lättnad, så kommer det inte att påverka inspelningarna av High School Musical 3. Thank you god.


Amanda Bynes, Bruce Willis, Halle Berry, John Travolta, Nikki Blonsky, Vanessa Hudgens, Zac Efron, Svärmorsdrömmen Zac Efron.

Av Sabrina Nilsson - 17 januari 2008 18:43



Kändis update..


Vår kära Eddie Murphy har som bekant varit en riktig dålig och elak player mot många de senaste åren. Han var otrogen mot sin fru, blev tillsammans med Mel B från Spice Girls, gjorde henne gravid, gjorde slut och vägrade erkänna att barnet var hans förrän han fick det på papper, skaffade sig en ny flickvän (Tracey Edmonds) som han gifte sig med på nyårsdagen 2007. Nu, två veckor senare, skiljer dem sig och går skilda vägar. Vad är mannens problem? Han är en av de roligaste skådespelarna jag vet, men honom hade jag nog aldrig velat ha som man, så som han håller på. Är han den nya Paris Hilton måntro?


Eddie Murphy, Nygifta Eddie Murphy separerar efter 2 veckor!

Ovido - Quiz & Flashcards