Alla inlägg den 20 januari 2008

Av Sabrina Nilsson - 20 januari 2008 23:48



Jaha, Pete Doherty från Babyshamblers ska alltså bli pappa.. Vad tycker vi om det? Jag tycker att sålänge han kan bli kvitt sitt knark och alkoholberoende så är det jättekul, annars tycker jag mest synd om mamman och framförallt barnet som kommer få växa upp utan sin pappa.


Pete Doherty, Pete Doherty ska bli pappa?

Av Sabrina Nilsson - 20 januari 2008 23:35


 

Sådär, nu var det sängdags för min del. Ska upp mellan 05.45 och 06.15, beror helt på hur länge jag tänkt snooza. Så, in och borsta gaddarna, byta om till pyamas och sedan krypa ner och läsa de tre sista kapitlena i Harry Potter 7 (igen). Godnatt på er sötnosar, många nya fina inlägg imorgon då. Lär bli videoupdates med, jag håller mitt ord! Håll även utkik på saker som är till för att säljas. Puss på er.


Nämnde jag att jag saknar att vara soligt brun? Och att jag längtar efter sommaren 2008. Värme är absolut inte överskattat.

Av Sabrina Nilsson - 20 januari 2008 23:02



För att han är världens finaste Papilonhund. <3



Av Sabrina Nilsson - 20 januari 2008 22:55



Haha såhär kan man tydligen också se ut med en fin ansiktsmask hahaha. Jaha, nu är den av iallafall och jag har precis smörjt in mig med brun utan sol. Men bara ansiktet och halsen. Jag får för mig att jag aldrig blir brun med brun utan sol, så syns det att jag bara har i ansiktet så blir jag happy pig, spiderpig! Nej, nu är det My name is Earl

om 5 minuter, så ja..
TJING!


stay in touch

Av Sabrina Nilsson - 20 januari 2008 22:24



Jaha, nu sitter jag och hör något om Anna Skipper på TV. Tänker bara, men ta dig en kaka kvinna! Iallafall, Idol Nostalgin är då slut, nästa söndag blir det slutadition från 2004, ska bli sjukt kul! Man har ju glömt massa, även om jag har alla DVD:er, för de klipper ju bort hur mycket som helst på dem, speciellt det allra bästa! Man blir så besviken på dem.


Jag tänkte att jag skulle göra lite turismarbete nu, men jag orkar verkligen inte. Huvudet är alldeles tungt. Så jag ska sätta på mig min ansiktsmask och se klart på bröllopsfixaren! Kanske ser jag My name is Earl med, hur som haver så blir det ett inlägg till innan det är dags för sängen. Ligger på 21:a plats över aktiva bloggare här på bloggagratis.se, så jag får väl se till att uppdatera dagarna långa för att hamna i topp? Eller? Nej, måste jag blir ännu mer datornörd än vad jag redan är? 21:a plats är en bra plats av flera 10000 tals bloggare!

Av Sabrina Nilsson - 20 januari 2008 20:58



Haha roligaste programmet då. Gud vad jag störde mig på tjejen (som åkte ut först av alla, HAHA!). Hon var bara för mycket. Hejade från början på Peter, som vann :) Och på Therese som kom tvåa, hon var cool! Hennes frisyr var riktigt häftig! I pauserna satt jag och bläddrade till Idol nostalgi, så nu ska jag se på lite till Idol nostalgi som slutar vid 22.00

Av Sabrina Nilsson - 20 januari 2008 19:50



Jaha, det var rätt svårt att skriva ut arbetet när hela skrivaren går isönder haha. Aja, fick ut det tillslut och vi är SJUKT nöjda faktiskt. Inte minst för att vi egentligen skulle skriva om Buddhismen, hur cool är inte Buddha liksom? Men ingen annan ville ha Hinduismen, så min lärare nästan bad på sina knän till mig att vi skulle välja det, så vi gjorde det. Fanns knappt nåt att skriva ur Relief boken också, så vi är rätt stolta över att ha skrivit så mycket som vi faktiskt gjort. Nej nu blir det singing bee, ska ladda upp med lite cola och cashewnötter, mums! skriver sen :)



Av Sabrina Nilsson - 20 januari 2008 19:19



Åh, äntligen är vi klara med religionsarbetet. Linda skickade över sina delar till mig och nu har jag precis suttit och satt ihop allting. Blev riktigt nöjd med det hela, vi är ett bra team jag och Linda :)


Nu ska jag bara ner och skriva ut det hela, samt skicka det till Linda. Sen ska jag gå och sätta på mig en ansiktsmask, en jag aldrig provat förut. Det ska vara som en mask man lägger på, inte en kräm utan i fast form liksom, som en tygbit. Jag förstod inte riktigt, men ska prova nu efter jag är klar, för då ska jag se på Singing Bee! Och usch för att det är skola imorgon igen, blöäah. Orkar inte, inte redan :(

Ovido - Quiz & Flashcards