Alla inlägg den 6 januari 2008

Av Sabrina Nilsson - 6 januari 2008 23:58

Ja tjena folks :)

Hade ju lite bråttom sist jag skrev här, skulle hem till meine schwester osv. Och eftersom jag inte gjorde något speciellt hos henne igår, förutom kollade på Greys Anatomy säsong 3 i 8 timmar, och inte har gjort något speciellt idag förutom klippt min kusin så han såg jätterolig ut, så tänkte jag skriva lite av det jag minns från i fredags :)


Jag kom till Jasmine vid ca 7 halv 8 tiden. Då satte vi oss och åt, samtidigt kom Sandra och vi alla 3 traskade sedan vidare till ICA där tjejerna handlade chips och stuff & efter det gick Sandra hem. Sen blev det till att duscha och göra sig tjusig hos Jasmine. Sen kom Sandra igen, tillsammans med Nina och Lejla, och då började drickandet! Någon timme senare kom Milla och Jessica med :) Mina tjejer! Längesen hela gänget var samlat. Vi drack och lekte lekar osv, alla skrattade åt mig för jag var så full :( Men KUL hade jag :) vid 2- halv 3 tiden satte jag, Jasmine, Nina och Sandra oss i vår alldeles egna lilla svarttaxi - Jasmines mamma :). Vi drog till chokladfabriken och dansade loss! Jag hade superkul, men minns inte så hemskt mycket, bara att jag satt och pratade med Kristoffer i telefon innan vi drog hem. Sov hos Jasmine den natten och vaknade morgonen därpå lika full som när jag somnade typ, haha :) Tack för en trevlig kväll tjejer, ni är kung! <3



Ja, jag är hur trött som helst idag - tyvärr. Så jag vet inte vad jag ska skriva just nu, men imorgon lovar jag att ni ska få en mer innehållsrik blogg från mig! Ha det bra allesammans :)


(nedan, video från när jag, my & ebba lekte med barbie på båten på väg till tyskland, my dampar med sin barbie och jag ger ebbas barbie dansk skalle! min fula äckliga skåne röst hörs rätt mycket med, så... förlåt!!)

Ovido - Quiz & Flashcards