Alla inlägg den 16 januari 2008

Av Sabrina Nilsson - 16 januari 2008 23:16


Ja, sitter här i Mys kök med henne och Kasper. Kasper är precis som mig och ska äta! Tränat har man gjort idag, jättelänge! Först blev det Flowin, det var helt okej, blev jättesvettig och lite jobbigt var det allt! Efter det skulle My ha spinningpass som jag inte ville vara med på, så jag gick upp till styrketräningen och körde själv. Mest armar och kondition eftersom min mage och lår har sån himla träningsvärk, ush ush ush!


Efter träningen hade jag och My Powerwalk till Entré, där handlade vi..

Tre magnum glassar, var.... hahah, dom kostade 5 kr styck för fan...

och vars en pepsi max... och jag köpte två marabouchoklad. HA :)

fetton! Men nu har jag tränat 3 dagar i streck så jag förtjänar det hihi. Man kan inte vara nyttig varje dag som jag varit nu helt överlänge!

Imorgon blir det ingen träning för My ska jobba och min kropp behöver faktiskt vila. Men på fredag och lördag är det dags igen.

Och jag har bestämt mig för att köpa gymkort nu, känns lite pinsamt att alltid komma med My och träna for free. Så jag måste bara hosta upp 4188 kronor då för ett årskort.  Klarar vi väl om vi jobbar en vecka..


Nu ska vi kolla lite på tv och sedan är det sovetajm! Börjar tidigt imorgon, uuuush och bajs för det. Men hörni, ha det bra sålänge och imorgon kommer det komma MÅNGA inlägg, för då är jag hemma hela dagen, något jag inte varit på länge! Så stay in touch!

Av Sabrina Nilsson - 16 januari 2008 09:55



Jaha, sitter här och har precis blivit klar typ. Tog ut min töjning idag, jag orkar inte med den mer. Får töja om sen igen, känner för att lufta lite :)


Just nu sitter jag och tittar på Turkiet mannen från Ninas blogg, hahahahaha så sjukt kul -> http://www.youtube.com/watch?v=XKfeb0vKo3w&feature=related


Nu ska jag packa träningsvecka! För direkt efter skolan blir det träning med My :) PUSSIS!

Av Sabrina Nilsson - 16 januari 2008 09:29



Godmorgon på er!

Jag somnade direkt till vänner igår också.. Jag fattar inte vad det är för problem? Jag bara somnar hela tiden sådär, jag antar att det är träningen som gör att jag blir så trött. Jag är helt utslagen var kväll haha. Vaknade vid 09.00 tiden och gick ner och käkade frukost, nu sitter jag här och ska gå in och klä på mig, antingen tar jag 10.05 bussen eller 10.35 bussen, vi får se :) vilket jag orkar helt enkelt, första lektionen är ändå cp lektion.


Träningsverk överallt i kroppen nu, i benen från NIA passet (bevis på att det verkligen tar något!) och nu sen igår, vi tränade mage, rygg och armar mest och min mage håller på att dö haha.


Sitter och lyssnar på I came for you - Mannfred Mann. Och den är så himla bra, värsta partylåten som bara påminner en om utomlandsresorna de senaste åren :)

Nej, hopp in i garderoben nu då, PUSS PÅ ER!

Ovido - Quiz & Flashcards