Alla inlägg den 25 januari 2008

Av Sabrina Nilsson - 25 januari 2008 19:12



Blir inte KB idag, blir chokladfabriken eller ICE bar istället. De skulle tydligen spela Indie på KB, inte så himla peppande kanske! Nu ska jag in i duschen, fixa till mig och sen dra him till Denice <3



party people here I come.

ps. fick med mig massa fint hem från staden:


torrschampo

strandspray

vitt långt linne

svarta SKITfina shorts (kosta 49 kr på rea haha)

grå konstigt linne från monki, dööösnyggt för 25 kr :P

2 halsband, en med kort kedja och en stereo på och ett långt med en guldig giraff på haha :D

Av Sabrina Nilsson - 25 januari 2008 10:43



Eftersom datorljudet inte funkar så får jag lyssna på CD (H) Letade fram en gammal dammig en med massa retro låtar fan. The Arks Tell me this night is over, shit Martina! Where the action is 2005! HELT GALET LÄNGESEDAN! Saknar det som fan, vi hade en riktigt rolig dag, som slutade i ösregn (mitt under The Arks konsert) och vi hade maskara långt ner under hakan och Martinas hår bubblade vitt av allt spray och andra hårprodukter hon haft i. Det var riktigt kul, vad gör man inte för sina favoriter? Håkan & The Ark, Martina & Jag <3


I vilket fall som helst är det snart dags för shopping!!

Av det jag vet att jag ska handla blir det:


  • Torrschampo från Kicks, jag MÅSTE ha det nu. Mitt hår är förjävligt.
  • Skithäftigt halsband från Glitter (liknande mitt gitarrhalsband jag köpte sist) 75 % rea där med, så det är perfekt!
  • Vit lång tshirt/linne att ha till strumpisar. Mitt andra vita linne har fläckar överallt som jag måste bleka bort :(
  • annat smått och gott.

Så, dags att klä om nu ifall strumpisarna blivit torra i torktumlaren ännu.. I hope so. Ska byta om till min retro musik, som just nu spelar smurftechno från 90 talet - stuck on you. "ho ho ho - lets go!"

Av Sabrina Nilsson - 25 januari 2008 09:55



Angelina Jolie, Brad Pitt, Angelina Jolie och Brad Pitt väntar tvillingar!


Familjen Jolie - Pitt väntar tvillingar enligt Star!. Och isåfall är paret uppe i 6 barn under 7 år. Lycka till :)

Av Sabrina Nilsson - 25 januari 2008 09:26


 

Ingen skola för mig idag, har sjukat mig pga. kvinnovärk. Men ska ändå kämpa mig in till Malmö för att shoppa lite. :) Ikväll blir det som sagt KB! Och kanske nåt annat ställe där My jobbar? Hon visste inte vad det hette men att det låg vid hipp och inte var tunneln eller buddha lounge hah :) Så får man träffa bebis ikväll kanske, annars ska vi ses imorgon! Nej nu ska jag in i duschen och sådär, klä på mig, käka och sen drar jag till Malmö.

Ovido - Quiz & Flashcards