Alla inlägg den 23 januari 2008

Av Sabrina Nilsson - 23 januari 2008 23:32



Video från igår (tisdag) i skolan, på gympan då det var boxning. Nina har damp och Jenny vår lärare snackar om att klia sig i näsan haha. Roligaste lektionen iallafall, och Ivana (som aldrig förstår att jag filmar) börjar posa framför kameran som vanligt haha :D

Av Sabrina Nilsson - 23 januari 2008 22:54



Nuuu blir det sängmys för mig. Först ska jag ligga och läsa veckans nu och käka choklad och dricka pepsi max, aaah. När det är klart så ska jag upp och borsta tänderna och sen läsa nån annan tidning jag fick av mami <3 hon vet att jag älskar skvallerblaskor så hon hade köpt 2 till mig :) den enda var intouch tror jag. Är inte säker, hoppas det för intouch är goodie! men ingen tidning slår veckans nu, kung! cp britney på framsidan så ska bli kul att läsa hehehehe. natti på er :)

Av Sabrina Nilsson - 23 januari 2008 22:27



Visst, det ser faktiskt ut som att det är liv på mars. Rymdforskare har tagit fram bilder från 2004 på planeten mars och hittat en grön liten prick som de förstorat upp massa, och titta. visst liknar det en människoliknande varelse? KUSLIGT, hoppas de ligger miljoner år efter oss i utvecklingen.



HEHE HELLO ALIEN

Av Sabrina Nilsson - 23 januari 2008 21:57



Sitter och gör test på vilken kändis jag är mest lik på http://www.myheritage.com/FP/Company/tryFaceRecognition.php

Provat tre olika bilder,

bild 1 blev jag mest lik:

1. Katherine Heigl (97%)

2. Scarlett Johansson (90%)

3. Cameron Diaz (86%)

4. Jessica Simpson (86%)

5. Mandy Moore (83%)

6. Hethear Locklear (83%)

7. Gabrielle Union (83%)

8. Calista Flockhart (80%)

9. Rachael Leigh Cook (80%)

10. Christina Ricci (80%)

bild 2:

1. Beynoce Knowles (97%)

2. Delta Goodrem (90%)

3. Jessica Simpson (86%)

4. Norkys Batista (86%)

5. Katherine Heigl (86%)

6. Angelina Jolie (86%)

7. Kate Winslet (83%)

8. Leean Tweeden (83%)

9. Alessandra Ambrosio (83%)

10. Gisele Bundchen (83%)

 

bild 3:

1. Katherine Heigl (97%)

2. Beyonce Knowles (96%)

3. Delta Goodrem (90%)

4. Calista Flockhart (86%)

5. Christina Ricci (86%)

6. Kate Winslet (86%)

7. Mandy Moore (86%)

8. Scarlett Johansson (86%)

9. Adriana Karembeu (86%)

10. Heather Locklear (83%)

Ja, mest lik Katherine Heigl då, eftersom jag fick henne som 1:a 2 ggr. Haha alltså detta testet suger balle. Ofta jag är lik dem som står. Och Beyonce? Jag får ALLTID Beyonce när jag gör detta testet med My. Vad är det med mig och min bootylicious body? haha, men iallafall kul att göra såna test :D Måste göra ett på My nu med, så ni kan se vad hon blir! (PS, ALLTID, då menar jag ALLTID när vi gör detta blir hon kineser eller män hahaha!) Dåå ska vi se. Här har ni My Larsson:

1. Romy Scneider (svartvit kändis, alltså oldie)

2. Sinead O'Connor

3. Eero Heinonen (KILLE)

4. Gene Tierney (Oldie, svartvit där igen)

5. Jordana Brewster (black und white)

6. Brigitte Bargot (oldie)

7. Faith Hill

8. Nathalie Portman

9. Nastassja Kinski (HAHAHA PORRET)

10. Joey Yung (KINES!!!)

HAHAH, hon fick iallafall inte alla män och kineser denna gång. Och 3 kändisar man iallafall vet vem de är också. BRA JOBBAT MY!

Av Sabrina Nilsson - 23 januari 2008 20:17



Nu har vi käkat upp glassen och dessutom sett på CIS, bra bra avsnitt! Nu ska jag ut och förpesta mig och sedan göra en spanien video, tjejerna tjatar lite ofta på mig. Så får väl göra den nu :) kommer lägga upp den i bloggen sen med :D hihi




Av Sabrina Nilsson - 23 januari 2008 18:45



Kul att bo skåne då - the landskap of rain. Värsta ösit ner nu i flera timmar, var helt dyngsur när jag gick från skolan till bussen (20 meter dit typ) för att ta mig till värnhem. Hua. Efter projektarbetet så åkte jag och fick pengar av mami, då blev jag lite busig och bröt mitt nyårslöfte igen. Handlade nämnligen Marabouchoklad och pepsi max. Min andra pepsimax idag.. får ju gratis på matkortet (HA HA MY!).

Har precis duschat, peelat mig och sådär. Gud vad skönt det var att slippa all överbliven äcklig hud. Varm och gosig blev jag med och gott luktar jag (haha) har ju både duschat med Mexx duschkrämen och smörjt in med med Mexx bodylotionen, luktar ljuvligt nu. Men inte i början, då luktar det snus! Tar ett tag serru!


Nu ropade min moster att hon börjar med chokladsåsen.. HEHE ännu mer frossa. Glass med hemmagjord vanlijsås. UNDERBART GOTT!

Av Sabrina Nilsson - 23 januari 2008 16:05



Sitter på lektion nu, har projektarbete och slutar om 14 minuter! Har intervjuat vår lärare idag om mänskligt beteende, höhö kul projektarbete. Äh, när vi kommer igång ordentligt blir det nog roligt. Får väl börja snart, eller hur Jasmine? :P Så vi får toppbetyg! Ska ringa massa psykologer nästa gång, buuh jag blir rädd. Är rädd för såna hjärndoktorer. AUI, nu ska jag kila hem till mamma och få pengar. HEHEHE Lön på fredag. Efter mami ska jag hem direkt, PUSS!

Av Sabrina Nilsson - 23 januari 2008 09:27



Godmorgon på er! Ska ta bussen till skolan om 30 minuter. Jag skippade första lektionen idag, är inte säker på om vi har den ens, eftersom läraren varit hemma sjuk nu ett par dagar. Iallafall så trodde jag att jag ändå försovit mig till nästa, men den börjar inte förrän 11 :)


Måste snabba mig, ska ner och dricka nåt och ut och vakna, men här har ni dagens outfit dårå, huvudet var jag tvungen att täcka, jaa, helt nyvaken på bilden och sådär fint svullet. Iallafall, kläderna ni ska se på, inte ansiktet :)


Svarta Tights från H&M

Vitt långt linne från Gina Tricot

Svart Satinjacka från H&M

Gitarrhalsband från Glitter


(till det har jag vita converse skor och svart jacka)


Ovido - Quiz & Flashcards