Alla inlägg under januari 2008

Av Sabrina Nilsson - 22 januari 2008 23:52




Heath Ledger 


Heath Ledger är död, DÖD! NEEJ!!! :(

fick precis reda på att en av mina favoritskådespelare är död :( 28 år gammal.. och han har ju ett litet barn, en liten flicka. Nej det kan inte vara sant. Dom hittade han i hans lägenhet i New York, förmodligen död av en överdos, ALLA DESSA ÖVERDOSER I HOLLYWOOD? VARFÖR ALLA DE BRA? Jag kan knappt tro att det är sant.. Ända sedan jag såg 10 orsaker att hata dig har jag tyckt han är kung, och det var inte alls länge sedan jag såg Patrioten, ånej :(

Jag sörjer, på riktigt :( Må han vila i frid


Av Sabrina Nilsson - 22 januari 2008 23:44



Så, efter en kvällscigg och tandborstning blev man pigg igen, men ska faktiskt lägga mig nu ändå! Jag ska lägga mig och kladda lite i min fina julklapp jag fick av syrran. "Hemligt", asroliga frågor i ju och så blir man alltid lite trött när man bara skriver och läser. Lägger även in en bild på den godaste salladen jag någonsin gjort, (igår fick man ärtsoppa här hemma, som jag äcklas av och bojkottar, så fick göra sallad och GUD vad god den var då :) det enda som fattades var majsen, kan inte hitta den i skafferiet!)


NATTINATTI!


MUMS

Haha, love it

Av Sabrina Nilsson - 22 januari 2008 23:15



Ljudet fungerar fortfarande inte på datorn :( får sitta och lyssna på Danny i min mp3, high five! Nu har jag precis blivit klart med turismarbetet. Det blev skitdåligt, men alltid något.. Tur jag har Nina Kanin som skriver ut hela arbetet åt mig, då jag inte kan skriva ut det hemma imorgon bitti, för tidigt för strömmen i datorrummet haha :') Men TACK Nina <3 Jag skippade sista frågan, och jag är inte den enda. Det står att man ska använda sig av en resa man varit med om och anordna en studieresa av det, som man precis gjort ett helt arbete om? Ingen fattar någonting, så jag låter den vara. Jag har snart sittsår, helt seriöst, röööva min värker och jag är hungrig och trött som satan. Så nu ska jag borsta tänderna, tvätta av ansiktet, ta lite BUS och gå och sova. Tråkigt att ha läst ut Harry Potter nu, när man sitter och borstar tänderna och inte har något att läsa samtidigt. Hinner läsa rätt många sidor om kvällarna och morgonarna på toaletten ^^


Imorgon går jag i skolan till 16.15, precis som idag.. vilket innebär att jag är hemma vid 20 över 5, WIHO! KUL DAG! I say NOT! Och så har vi projektarbete sista lektionen. SÅ JÄVLA TRÅKIGT och jag blir så stressad när jag tänker på det. Vi har kommit nowhere och det ska vara klart om 3.5 - 4 månader (tro mig, det är lite tid!).


Idag filmade jag lite till mitt fantasiprojektarbete på Idrotten, och lite på Historian med, men Johan (lärarn) blev inte så hemskt glad, Jenny (idrottslärarinnan) däremot pratade på om snorkråkor!


Ush mitt huvud. Nu är jag iallafall lite fri ett tag, har bara en Engelsktext att läsa till imorgon och den kan jag ta när jag borstar tändera nu!


PUSSY (som mamma sa till mig)

Av Sabrina Nilsson - 22 januari 2008 23:15



Ljudet fungerar fortfarande inte på datorn :( får sitta och lyssna på Danny i min mp3, high five! Nu har jag precis blivit klart med turismarbetet. Det blev skitdåligt, men alltid något.. Tur jag har Nina Kanin som skriver ut hela arbetet åt mig, då jag inte kan skriva ut det hemma imorgon bitti, för tidigt för strömmen i datorrummet haha :') Men TACK Nina <3 Jag skippade sista frågan, och jag är inte den enda. Det står att man ska använda sig av en resa man varit med om och anordna en studieresa av det, som man precis gjort ett helt arbete om? Ingen fattar någonting, så jag låter den vara. Jag har snart sittsår, helt seriöst, röööva min värker och jag är hungrig och trött som satan. Så nu ska jag borsta tänderna, tvätta av ansiktet, ta lite BUS och gå och sova. Tråkigt att ha läst ut Harry Potter nu, när man sitter och borstar tänderna och inte har något att läsa samtidigt. Hinner läsa rätt många sidor om kvällarna och morgonarna på toaletten ^^


Imorgon går jag i skolan till 16.15, precis som idag.. vilket innebär att jag är hemma vid 20 över 5, WIHO! KUL DAG! I say NOT! Och så har vi projektarbete sista lektionen. SÅ JÄVLA TRÅKIGT och jag blir så stressad när jag tänker på det. Vi har kommit nowhere och det ska vara klart om 3.5 - 4 månader (tro mig, det är lite tid!).


Idag filmade jag lite till mitt fantasiprojektarbete på Idrotten, och lite på Historian med, men Johan (lärarn) blev inte så hemskt glad, Jenny (idrottslärarinnan) däremot pratade på om snorkråkor!


Ush mitt huvud. Nu är jag iallafall lite fri ett tag, har bara en Engelsktext att läsa till imorgon och den kan jag ta när jag borstar tändera nu!


PUSSY (som mamma sa till mig)

Av Sabrina Nilsson - 22 januari 2008 20:58



NU ÄR DET DAGS! första gången i mitt liv att få se:

I huvudet på Gynning, my favourite celeb!


Av Sabrina Nilsson - 22 januari 2008 19:53



Auh Omma vad nyss på tv! Jävla sötnos, blev intervjuad och allt och utvald till årets förebild! Min lilla classmate :)


Nu är det UGLY BETTAN OM 5 MINUTER :)

Av Sabrina Nilsson - 22 januari 2008 18:22



Mysig skoldag idag. Det har varit så soligt och fin himmel hela dagen och det kändes som vår! Hade 4 lektioner idag, först Religion B där vi hade redovisning, jag fick 4+ av 5 poäng totalt, så det var ju kul :) Fick alltså VG+ på hur jag redovisade, får se sen vad arbetet fick för betyg. Sen hade vi Historia B, lunch som blev på dagens goda denna gång. Där åt jag jättemycket sallad och en bit paj (Varm paj, inte typ äppelpaj haha). Ville vara lite nyttig! Sen blev det Engelska och det gick bra där, blev nästan stolt över mig själv på min "redovisning" (man kallades in en och en i ett rum och skulle summera en text man fått i läxa att läsa. Jag hade inte läst den så Johanna berättade för mig vad den handlade om, men hon berättade inte poängen med hela historian som man skulle kunna så jag har fått i läxa att läsa om sidan 48a haha, so I get the point in the story, som min lärare sa.) sen blev det håltimme och efter det Idrott. Då hade vi boxning och det var rätt kul, svettades som en dåre iallafall, tur man har Idrott sista lektionen så man kan duscha hemma! 


Kul nu ju, något har hänt med min dator, jag har inget ljud?! Och det funkade för 5 minuter sedan när jag lyssnade på musik? Skumt.. Aja, behövs inte nu, för nu ska jag ha min slutspurt av turismarbetet. Och jag måste snabba mig! Har 4 JÄTTELÅNGA frågor kvar och klockan 20.00 börjar Ugly Betty som jag INTE ska missa denna veckan. Därefter kommer i huvudet på Gynning, som jag heller inte får missa denna veckan! Är jag inte klar med arbetet då, så får jag ta det efteråt igen.


Uppdaterar som vanligt under kvällen :)

Av Sabrina Nilsson - 22 januari 2008 14:17



Hejdär. Sitter i skolan nu, har håltimme i en timme till. Sedan har vi Idrott, så ska kila iväg ditåt om 30 minuter ungefär. Tills dess ska jag jobba lite på mitt Turism arbete. Det är riktigt vårigt ute idag, sol och blå himmel. Jag myser!

Ovido - Quiz & Flashcards