Direktlänk till inlägg 13 januari 2008

2008 - I told you, I was trouble, you know that I'm no good

Av Sabrina Nilsson - 13 januari 2008 17:18



Sådär, här sitter jag hur hungrig som helst va. Vi har fått gäster som kom alldeles precis, vi ska äta god god god mat :) Det blir potatisgratäng med fläskfilé bitar och något annat till, minns inte riktigt, men hörde ordet svamp iallafall. Jag har gjort en sallad till maten, den såg god ut, såklart! Hehe, men jag fick inte lägga i balsamvinäger, för jag är den enda som äter det, alltså får jag tillsätta det efteråt på min tallrik helt enkelt!


När vi har ätit klart så blir det då efterrätt som vanligt, en paj är det idag (har jag skådat) vet dock inte vilken.. Hoppas på någon god, som typ Äpplepaj eller Smultron/vaniljpaj.. eller varför inte blåbärspaj? Eller OH, rabarberpaj! Ja, nu flöt fantasin iväg och det vattnades i min mun..

När vi ätit upp efterätten ska jag upp och börja min "söndags-spa kväll" som jag själv utsett :) Det innebär: Lång varm dusch och peela hela kroppen jämt, även om jag peelade igår när jag duschade så gjorde jag det i ca 1.5 minut bara. Det brukar ta runt 10-15 minuter annars. Sen blir det hårinpackning, sån där man tar bort smutsiga porer med, ansiktsmask efter det, fotbad och nagelfixning :) Måste klippa dem och smörja dem med olja och allt vad det är, jag HATAR smutsiga och fula naglar. Järk. Samtidigt som jag har i hårinpackningen och ansiktsmasken tänkte jag se på ett vänneravsnitt, eller ett halvt dock. Eller så blir det uppdatering här, fast det lär det bli direkt efter maten ändå tror jag. Innan jag börjar min skönhetskväll, för nu gäller det att bli ytlig igen Sabrina! Imorgon börjar min träningsvecka tillsammans med MissFit - MY!


Dagens Outfit då, länge sen man körde en sådan

Väldigt nerklädd idag, trött i huvudet och allmänt chill,

d.v.s inget speciellt här idag inte:


 


- T shirt med hörlurar från Berschka (Spanien)

- Cheap Monday Jeans från Weekday

- Nike Hood från Intersport



PS. jag har tagit ut min läppring (never to return again, tror jag), jag var helt enkelt sjukt trött på att ha den där. Kanske köper en stav med en liten plopp så jag slipper själva känslan runt hela min läpp. I vilket fall som helst så funderar jag på att ta ut min töjning, känns lite bittersweet eftersom jag snart har kommit upp till mitt mål (10mm), men jag tycker det är så tråkigt att inte kunna ha örhängen och sådär, speciellt nu när jag hittade ett par ascoola med massa noter och rockgitarrer och ja, allt möjligt. Vad tycker ni?

Stay and töj or take out and röj?


PUSS&K! stay in touch..

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sabrina Nilsson - 7 april 2008 08:59

Mahaaa, nu funkar blogg.se igen, så byyyyyeeeeee :)     saabrina.blogg.se  ...

Av Sabrina Nilsson - 6 april 2008 13:49

Eftersom blogg.se strular sönder sig och bara förstörde hela min blogg så får jag blogga här sålänge. För er som är nya, (och gamla) kommer här lite till salu grejer, hihi. Billigt och snyggt.     Vad: Linnen Storlek: Det vita linnet är strl 38, det ...

Av Sabrina Nilsson - 31 mars 2008 17:10

MAAAAAAAAAAAAH blogg.se är cp med sin flytt så får väl blogga här lite sålänge. vad gör ni nördar?   Imorgon ska jag och my dra på en roadtrip till småland, woohoo. Bönder look out, the hot chicks in da tooowwwn.   PUISS  ...

Av Sabrina Nilsson - 20 mars 2008 23:20

BLÖ, ni är sämst för ni kommenteeerar inte!!

Av Sabrina Nilsson - 19 mars 2008 18:11

Ni som läser min blogg här fast den inte är aktiv, svara på denna fråga är ni snälla :)   Ska jag börja blogga här igen? Det är upp till er nu, så se för fan till att kommentera :P       Pussy!  ...

Ovido - Quiz & Flashcards