Direktlänk till inlägg 26 december 2007

26 december 2007

Av Sabrina Nilsson - 26 december 2007 20:31

Igår blev det ett jäkla ståhej!

Kom in till Trelleborg vid 6 tiden, då gick jag och My hem till henne.

Hon gjorde sig iordning lite och sådär, jag var redan färdig - fram tills vi skulle gå! Då kände jag att jag inte ville ha på mig det jag skulle ha, sen kom jag på att jag skulle locka håret lite till, och sen när vi äntligen skulle gå, så upptäckte jag att hade fått skoskav så jag kunde inte ha mina fina skor. Jag hade värsta partydressen och ett par converse :) Man kan ju inte rå för ifall man får skoskav bara sådär hihi.


Vi begav oss till Boris, My gissade huset.. "Jag tror det är här?" Det var rätt! Väl framme så drack vi lite grann o.s.v Vid 11 tiden så drog jag och My ner till Magasinet, eftersom det var 20 och vi bara är 18 så tänkte vi att man kanske kom in ifall man kom så tidigt! Vi blev totaldissade av vakterna, och sa att våra pojkvänner som var 20 skulle komma senare, "kom hit med era pojkvänner så kommer ni in!". Så vi fick vänta in Kasper och hans kompisar, och medan vi väntade så drog vi till Böst och drack lite cider. När Kasper och hans vänner kom, så fick jag mig en pojkvän jag med, jag minns fortfarande inte vad han heter, men vi fick iallafall komma in som vakterna lovat. Väl inne hade jag askul, jag hamnade i bråk med en tjej med magtröja som var hur nördig som helst "KAXAR DU ELLER??!" Precis när första slaget skulle komma så stoppade My och magtröjans kompis oss, haha. Aja, raggande tyskar och flera cider senare så dansade jag och My nonstop, jag tror bara jag var ute och rökte typ 3 gånger hela kvällen, resten shakade vi ASS! Askul, när vi skulle gå hem inatt, jag, My och Kasper så hade jag och My inga röster, dom var helt hesa. Jasmine hade älskat min röst just då.


Vaknade imorse och var lite bakis sådär, drog senare ner till stan med My och hennes la familia. Jag lämnade tillbaka min nyårsklänning och My köpte en likadan åt mig för mitt presentkort på Gina, haha jag sparade CASH! :D fick tillbaka 200 för klänningen + att klänningen var på rea idag och kostade endast 99 kronor, så ja. Cash är alltid bra! Sen köpte jag en Adidashood som jag velat ha JÄTTELÄNGE och tur som jag har så var den på rea den med :) Den är super fin, I love it so!


Ikväll har jag packat min stora resväska, håller även på att tvätta massa kläder som jag ska ha med mig till Tyskland, det är snart klart så då ska jag packa ner det med. Det som inte hunnit torka får jag packa ner imorgon :)

På fredag klockan 07.00 drar vi iväg mot Germany, och det ska bli himla kul!


Eftersom jag inte kommer ha tillgång till dator där nere så kommer jag summera året i morgondagens blogg och även svara på massa "årets-frågor".

Så, kika in imorgon för att se hur mitt år varit :)


KRAM&PUSS!


ps. My var världens smartaste igår på fyllan!

My: Åh du kommer nog bli jätteglad för din födelsedagspresent från mig!

Jag: VAD ÄR DET? :D

My: Men det kan jag inte säga, hihi. Men jag hoppas iallafall du blir glad för tröjan :)


HAHA SMARTHUVUD! tydligen ska jag få 2 paket till, så det var "lugnt" att hon avslöjade paket ett. Haha, som hon skämdes efteråt ! :D

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sabrina Nilsson - 7 april 2008 08:59

Mahaaa, nu funkar blogg.se igen, så byyyyyeeeeee :)     saabrina.blogg.se  ...

Av Sabrina Nilsson - 6 april 2008 13:49

Eftersom blogg.se strular sönder sig och bara förstörde hela min blogg så får jag blogga här sålänge. För er som är nya, (och gamla) kommer här lite till salu grejer, hihi. Billigt och snyggt.     Vad: Linnen Storlek: Det vita linnet är strl 38, det ...

Av Sabrina Nilsson - 31 mars 2008 17:10

MAAAAAAAAAAAAH blogg.se är cp med sin flytt så får väl blogga här lite sålänge. vad gör ni nördar?   Imorgon ska jag och my dra på en roadtrip till småland, woohoo. Bönder look out, the hot chicks in da tooowwwn.   PUISS  ...

Av Sabrina Nilsson - 20 mars 2008 23:20

BLÖ, ni är sämst för ni kommenteeerar inte!!

Av Sabrina Nilsson - 19 mars 2008 18:11

Ni som läser min blogg här fast den inte är aktiv, svara på denna fråga är ni snälla :)   Ska jag börja blogga här igen? Det är upp till er nu, så se för fan till att kommentera :P       Pussy!  ...

Presentation

Omröstning

Vilken genre är bäst?
 Hiphop
 Rock
 RnB
 Dance
 Pop
 Punk
 Alternativ
 Jazz/Blues
 Schlager
 Musikal

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7
8
9
10 11 12 13
14
15 16
17 18 19 20
21
22 23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< December 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards