Alla inlägg den 2 december 2007

Av Sabrina Nilsson - 2 december 2007 21:06

uppdatering då, jag har inte orkat ta en dagens outfit bild, men jag på mig samma kläder som jag redan har på en bild, så det blir skitbra!

här kommer iallafall bild på dagens outfit &. jag orkade inte ta bild på  läpppiercingen jag tryckte in i går morse. men jag bifogar världens roligaste youtube-klipp. älska svante i hata göteborg <3 jag tänker inte va nån jävla manager!


linne från H&M, killavdelningen

tröja från adidas

scarfs från mamma

till det har jag baggyjeans från bikbok






 







Av Sabrina Nilsson - 2 december 2007 15:22

idag är det exakt 1 månad kvar tills jag blir hela 19 år. ja, jag vet inte riktigt vad jag ska göra den dagen, antagligen så jobbar jag. eller förhoppningsvis är nog det rätta ordet!


igår tryckte jag i min läpp piercing igen, så nu har jag både läppen och smiley igen. och öronen har jag töjt ut ännu mer, bilder kommer läggas upp under dagen när jag även tagit kort på dagens outfit som ni envisas med att vela se. just nu sitter jag hur skabbig som helst, så får nog duscha eller något innan!


annars så händer det inget speciellt här hemma, ska nog fråga min moster lilla om vi kan baka! jag vill baka lussebullar, pepparkakor, knäck, ja allt som har med julen att göra! lite tråkigt att vi inte har någon snö här, det suger fett mycket. men om 11 dagar sätter jag mig på ett tåg till sundsvall där det finns snö, gud vad jag ska leka och åka sop påse!


just nu kommer jag inte på så mycket mer att skriva, förutom dagens låt som är curly sue med takida, för att det är en av de bästa låtarna jag vet. jag tänker bara på en av mina bästa vänner när jag hör den.

my larsson, this is for you:


I'm head over heels goddess of mine,
your curls touching my face and now I can fly
You brought my life back,
The glory you found
, I'm in deep debt,

without you I wouldn´t survive
I'm not ever alone


The heart is pumping for my life,

the mind is happy and

I will love you to the day I die






Presentation

Omröstning

Vilken genre är bäst?
 Hiphop
 Rock
 RnB
 Dance
 Pop
 Punk
 Alternativ
 Jazz/Blues
 Schlager
 Musikal

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7
8
9
10 11 12 13
14
15 16
17 18 19 20
21
22 23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< December 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards