Alla inlägg den 18 december 2007

Av Sabrina Nilsson - 18 december 2007 22:36

 


jag tänker tatuera in dessa två filurerna, bilden är dock inte färdig ännu, de ska sättas ihop osv osv. får helt enkelt se hur det blir när tatuerarn är färdig. jag hoppas verkligen han ritar en bra, för jag vill skitgärna ha den!


so long, godnatt puss!

Av Sabrina Nilsson - 18 december 2007 22:01

Ända sen jag var liten och pappa spelade & sjöng Suspicious Minds för mig så har jag älskat låten. Han spelade alltid och sjöng för mig och han själv älskar Elvis & The Beatles, så det blev alltid låtar av dem. Som många av er vet är papi min musiker, så han har liksom lärt mig massa och nu ska jag be han lära mig spela Suspicious Minds, jag älskar den fett hårt.

Amandas moderna version av låten är något av det bästa jag hört haha, men ingen slår Elvis, så hans version kommer alltid vara kung.

Huvudsaken är att texten finns kvar, för den är så himla bra.

Aja, avgör själva.

jag vill iallafall gifta mig med Amanda. 


Btw, om en liten stund kommer jag skriva ett till blogginlägg.

Där jag ska lägga in en bild på tatueringen jag snart ska göra. :)

Av Sabrina Nilsson - 18 december 2007 14:37

Igår började resan hemåt igen. Satt en bra stund på tågstation med Lilly, John & Houman innan tåget gick. Alltså ursh, jag ville verkligen inte hem!


Jag slapp sitta bredvid någon på tåget iallafall, det var ju bra! Väl framme i Stockholm hade jag två timmar att döda, så jag låste in min väska i en box och gick ut i staden. Tänkte först ringa my peeps, men jag var inte säker på om de var hemma och uppskattade att man ringde vid den tiden, så jag struntade i det. Stockholm by night var väl mysigt det med. Tillslut gick jag tillbaka till centralen, hämtade min väska och satte mig i en av tele2:s soffor. Mitt i allt kommer där en snubbe fram och frågar om han får sätta sig, absolut svarade jag. Och då började det..

"Jaha, vart ska du nånstans då?"

Då tänkte jag, ah vafan, om jag ändå ska sitta och prata med en jobbig främling så kan jag skoja till det lite, så jag började prata "Stockholmska", haha. Det var värsta kul för jag blandade in skånska och norrlännska hela tiden! Aja, sen sa jag att jag var tvungen att gå till mitt tåg, hittade tåget och fick sitta vid en sån 4-grupp, men det var okej. Somnade när vi var i Hässleholm (1 h innan Malmö) haha, så jag satt alltså i ca 6 h och stirrade på sovande folk.


Fick reda på att det typ inte var nån lektion idag, så jag åkte hem direkt från tåget och somnade bums i min sköna säng, gud vad jag saknat min egen säng! Vaknade för typ 2 timmar sen eller något, och idag vet jag inte vad jag ska göra, bara chilla hemma i guess.


Lilly, Houman, Linn

Ni är så fett bra & det suger att ni är så långt bort.

åh mina snuttar, jag saknar er redan!




You got me trippin, stumbling, flippin, fumbling
Clumsy 'cause I'm fallin in love


it feels familiar, cause I've been here before..

Presentation

Omröstning

Vilken genre är bäst?
 Hiphop
 Rock
 RnB
 Dance
 Pop
 Punk
 Alternativ
 Jazz/Blues
 Schlager
 Musikal

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7
8
9
10 11 12 13
14
15 16
17 18 19 20
21
22 23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< December 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards