Alla inlägg den 22 december 2007

Av Sabrina Nilsson - 22 december 2007 14:56

Snabb resumé av gårdagen då:

Åkte in till Malmö & träffade My, vi gick i stan och shoppade i 7.5 timme, haha ganska kul. Fikade på espresso house osv, mys med min My vill säga.


Åkte hem till Jasmine på kvällen och hade party, väldigt vingligt blev det där, tror jag ringde hela min telefonlista under kvällen, skickade även sms till alla. Förstår inte varför jag försökte ragga upp fest i Sundsvall och Norrköping bara, ganska onödigt! Aja, så kan det gå!


Okej, uppdatering då:


Som sagt, var i stan med My i hela 7.5 timmar. Kom hem med nyårsblåsa! Det blev en svart vanlig klänning typ, sådär fin och så, till den ska jag ha en svart satinjacka med döskalle på HEHEHE, ni undkommer inte mina döskallar.. Sen fick jag tag i en liten väska med som jag kan ha på nyår, för jag orkar inte gå och hålla i cigg, mobil, pengar osv. Förutom nyårskläder fick jag även hem 2 stycken böcker som var tänkta att ha i Tyskland, det blev Linas Kvällsbok 1&2 (2 böcker i 1) och en bok som heter Syskonkärlek, den har jag typ redan läst klart, jag kunde inte hålla mig. Den handlar om en kille och en tjej som är syskon och blir kära osv. Den är sjukt bra, äcklig, men bra! :)

Iallafall, så när jag och My var inne på Åhlens så såg jag en tant med en hund!

Jag: Oj, titta en hund!

My: (Förvånat) Va? En munk?

Jag: Hahaha nej? HUND!

My: JAHAAA, alltså jag menade en sån här munk (visar med händer och grejer), inte en sån man äter!

Jag: NEJ JAG FÖRSTOD DET!!

Fy fan vad vi garvade sen, haha helt galet kul!


& medan vi stod i kassan på åhlens så frågade jag om My skulle ha med sig sin bomb till Tyskland? Alla i kön blev helt förskräckta, My bara; jaa alltså om man får ta över bomber så ska jag! Och jag tyckte det var helt kul att alla blev rädda så jag fortsatte lite till och bara; Ja annars får vi tejpa fast den på Ebba i bilen... (Ebba = Mys 4 åriga lillasyster). My började asgarva och allt bara breddes ut totalt, tillslut kom det ultimala: "I got a lighter.. and I'm NOT afraid of using it!" Aja, trevlig dag med min favorit iallafall! Dansen inne på bikbok var av världsklass! Även de fula skorna och kläderna i alla second hand butiker var något jag sent kommer glömma!


Drog hem till Jasmine lite senare och där vare FEST! haha, alla blev hur fulla som helst kändes det som. Mitt i allt så var det bara jag, Ivana & Jasmine kvar, men bara en liten stund, sen kom lite folk igen! Ivana och jag dansade runt i hela huset och hon dansade bakom mig. ÄNDÅ LYCKAS HON SLÅ TILL MIG I PANNAN MED SITT FINGER! jag fattar inte hur hon lyckades, helt seriöst! Har ett sår där idag hahaha, och gud vi låg ner på marken så mycket vi skrattade åt det. Herregud ja en kul kväll var det igår, jag orkar faktiskt inte skriva mer om den, blev ett alldeles för långt inlägg! Nu ska jag iallafall göra klart Jasmines 17 års present som hon ska få imorgon, sådär 7 månader för sen bara, 21 Maj fyllde hon år. HAHAHAH<3

Presentation

Omröstning

Vilken genre är bäst?
 Hiphop
 Rock
 RnB
 Dance
 Pop
 Punk
 Alternativ
 Jazz/Blues
 Schlager
 Musikal

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7
8
9
10 11 12 13
14
15 16
17 18 19 20
21
22 23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< December 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards