Alla inlägg den 9 december 2007

Av Sabrina Nilsson - 9 december 2007 11:54

igår blev det impuls resa till trelleborg (my) mjauu. när jag hoppade av bussen så såg jag nathali! vi hade suttit på samma buss men inte sett varandra haha. sen kom my med och jag var tvungen att äta! var så himla hungrig, så vi gick till kebabgrillen, efter det gick vi till godisaffären, sen till ica, sen sibylla haha. gud vi äter så himla mycket!


vi satt först och kollade på klipp på youtube, sen blev det att vi gjorde om ansikten (såg vilka kändisar vi liknade) jag blir ALLTID beyonce, haha den är så jävla cp, är inte ens lik henne! my blir alltid kineser eller män :'). sen blev det sex and the city maraton, sedan sängen.


vaknade upp nu imorse och hade en lapp bredvid mig, auuuh my hade skrivit värsta lappen :) hon var på jobb och så. jag vet inte riktigt om jag är hemma här i huset själv eller om hennes pappa är hemma haha. han kanske sover, eller inte :)


jaha, min buss hem går vid 2 tiden, tänkte ta en sväng upp om farmor och farfar då, kan man lika gärna göra ju! pratade nyss med farmor i telefonen "MEN DU KOMMER VÄL EN TILL GÅNG INNAN JUL???" haha, hon hade inte hunnit slå in min julklapp, vilket består av en ask aladin och massa pengar varje år haha, vilket hon själv sa nu. absolut gör jag det, min älskade farmor.


okej, nu är det såhär nästan kanske lite bestämt att jag firar nyår i BERLIN! med MY! FAN VA FETT! :D :D i den staden bor det 3.5 MILJONER människor! fatta hur stort det är! vi har redan börjat prata om det helt mycket, och ikväll ska my ringa sin mamma och fråga om vi kan åka med dem & sen tar vi buss hem. blir det av, så firar jag min födelsedag där med :) hihi, sorry suckers, jag får firas senare :) haha.


nej nu ska jag ta på mig och sen gå! nu kom mys pappa!

Presentation

Omröstning

Vilken genre är bäst?
 Hiphop
 Rock
 RnB
 Dance
 Pop
 Punk
 Alternativ
 Jazz/Blues
 Schlager
 Musikal

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7
8
9
10 11 12 13
14
15 16
17 18 19 20
21
22 23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< December 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards