Alla inlägg den 23 december 2007

Av Sabrina Nilsson - 23 december 2007 14:42

så var det dan före doppare dan.

sitter hemma hos min kära moder och väntar på att de andra gästerna ska komma. Jag fick lov att öppna två julklappar av mamma, det var två saker jag själv beställt via jultidningar av en liten tjej vi känner, så jag fick min ELVIS BOK (inte Elvis Presley, utan sköldpaddan Elvis som alltid är med i bl.a Metro.) och en Dassbok, som jag ska ha på min toalett :) haha.


Jaha, nyss bad mamma mig diska disk så hon kunde göra sig klar, så jag började diska. 1 glas & 10 minuter senare kom hon störtande och tog över, hon tyckte jag var långsam som diskare.. haha.


Aja, massa paketer med mitt namn på har jag skådat & nu sitter jag och lyssnar på julmusik.

Oj, där ploppade en julkänsla fram. Ja, nu är det verkligen jul.



God jul på er alla, även om det inte är förrän imorgon :)

Presentation

Omröstning

Vilken genre är bäst?
 Hiphop
 Rock
 RnB
 Dance
 Pop
 Punk
 Alternativ
 Jazz/Blues
 Schlager
 Musikal

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7
8
9
10 11 12 13
14
15 16
17 18 19 20
21
22 23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< December 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards