Alla inlägg den 17 december 2007

Av Sabrina Nilsson - 17 december 2007 15:36

tja, dags att packa min fina väska då.

jag vill inte, det är tråkigt att packa!


hängde på stan lite innan, träffade Linn

och vi hade jävla kul saker att skratta åt

från i fredags, helt galet vad man gör för

fula saker när man har druckit haha.


sen hängde jag med till Lillys skola, fick

dock inte komma in av hennes lärare haha

dissen var hård alltså. så hon drog ifrån

lektionen och nu är det packning som sagt!


18.11 drar jag hemåt, HAARE SUNDSVALL

snart dags att dra upp igen då. PUSS!

Av Sabrina Nilsson - 17 december 2007 01:17

Ikväll har jag och Lilly haft mysig filmkväll. Var på stan tidigare idag, då handlade vi hem chips med dippa, godis, läsk och sånt gott. Och ikväll har vi sett 2½ film, först såg vi American Pie 6, eller 7? Vet inte vilket nummer det är iallafall, jävla mycket tits and ass i den iallafall, men den var rolig! Efter den blev det På smällen, jag älskar den filmen alltså, sjukt jävla rolig. Helt kul att första gången jag såg den var just här i Sundsvall med! Lätt bäst, fulungen på BB dör jag bara åt! Sen satte vi igång Förortsungar, och Lilly somnade, så jag halvkollar på den, men ska nog sätta igång My name is Earl istället. Imorgon ska vi åka in till stan vid 11 tiden, hon börjar klockan 12. Sen ska jag träffa Linn innan hon börjar skolan med :) Efteråt vetifan vad jag ska göra? Antingen dra till Lillys skola och hänga på hennes lektioner haha, eller så får jag dra runt på stan eller något. Vid 18 tiden går mitt tåg hem igen, kul ju! Har en skoldag kvar, sen har vi lov igen. Kändes ju helt jättelönt.


"When the snowflakes.. hm hm hm, TRACKS!"

- Alltså :'D Det är för internt för att förstås! Men alltså, jag garvar som fan!

 "det blir SUTTIOSUU!"

HAHAHAHAHAHHAHAHAHA



ÅÅH, i somras var fan bäst alltså.

Jag & Houman hade noll thing att göra, vi bestämde oss för att åka till Max vid 1-2 på natten. Vi stal två cyklar i hans källare (:'D) och cyklade ner till Max, på vägen dit...

Houman: "Sväng vänster"

Jag: (Svänger höger) MEN VAFAN HÄR ÄR BARA MASSA SMÅSTEN OCH GRUS HUR FAN SKA JAG KUNNA CYKLA HÄR EGENTLIGEN?? ÄR DU DUM I HUVUDET ELLER?!!! (asarg)

Houman: (Stirrar hur länge som helst på mig) Du, det där var INTE vänster.


Hahah, alltså det var helt jävla sjukt kul. Jag fick värsta hets på honom när jag själv var hur trög som helst och inte kunde höger och vänster. Åh sakna sommaren som fan.. det sista sommarlovet jag hade i hela mitt jävla liv!



aja, godnatt. nu ska jag lägga mig bredvid söt-lilly och sova. hon är så fin när hon sover, auh min älskling. och jag pratade tydligen i sömnen inatt enligt henne "men sluta, du är så fin, du är så fin conny!"

alltså scary thoughts, den enda conny jag vet är äckel conny från spain.

PUSS PÅ ER!

Presentation

Omröstning

Vilken genre är bäst?
 Hiphop
 Rock
 RnB
 Dance
 Pop
 Punk
 Alternativ
 Jazz/Blues
 Schlager
 Musikal

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7
8
9
10 11 12 13
14
15 16
17 18 19 20
21
22 23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< December 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards