Alla inlägg den 7 december 2007

Av Sabrina Nilsson - 7 december 2007 23:02

jaha, så vann marie picasso. trevligt för henne, blö... visst hon har en underbar röst men jag gillar absolut inte tina turner, och därför inte några imitationer av henne heller. men hon är ändå värd att vinna, precis som alla andra som hade varit i final, har man kommit så långt så är man värd det!


hejade som fasen på amanda, jag som är uppvuxen med elvis hela livet (med den elvis nörd till pappa jag har) har lyssnat såå jävla mycket på honom och jag har inte hört en bättre version av suspicious minds än den amanda gjorde, lätt min favoritlåt med henne - so far, för jag vet att hon kommer komma hästlängder före marie i framtiden. marie kommer säkert bli en shirley clamp 2, hon liknar henne & ser ut som en tant, precis som shirley. men några uppträdanden på allsång på skansen och något bra bidrag i melodifestivalen har väl aldrig varit fel, längre än så kommer hon inte.


hoppas verkligen att amanda får släppa sin EGEN skiva, ingen jävla random idol skiva, för hon kommer äga allas rövar med den. heja amanda, hon är vinnaren i mina ögon.


& FUCK YOU JASSE SOM FICK SE AMANDA LIVE IKVÄLL :'( och jag såg dig & lisette på tv!! bakom den fula jävla kinesen i vita kepsen som du skrev hahahah. jag sprang fram och tryckte pekfingret på tven, TITTA DÄR ÄR JASSE! oh, kvällens höjdpunkt för fan ;)

Av Sabrina Nilsson - 7 december 2007 13:04

mhm min nya mobil är redan på lagning, bara för att den är helt sjuk och

inte har sändning när jag är inne i malmö, bara utanför. hade jag kommit

inom 7 dagar så hade jag fått en ny direkt, jamen kul! tur dom informerar

om det när man handlar då! nej, nu får jag vänta & har jag inte fått den innan torsdag när jag åker till sundsvall blir jag pissed!


får gå runt och ha bajsmobilen nr 1 nu istället. hör inte ens när den ringer och ful är den! ååårh är arg!




Presentation

Omröstning

Vilken genre är bäst?
 Hiphop
 Rock
 RnB
 Dance
 Pop
 Punk
 Alternativ
 Jazz/Blues
 Schlager
 Musikal

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7
8
9
10 11 12 13
14
15 16
17 18 19 20
21
22 23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< December 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards