Alla inlägg den 3 december 2007

Av Sabrina Nilsson - 3 december 2007 17:13

okej, en till uppdatering. jag har så himla tråkigt haha.


okej, nu är det spikat, inga mer ändringar - INGENTING.  jag åker om 10 dagar, 10 små små små dagar. sen är jag hos min älskling, för visst vet du att jag älskar dig? så mycket! together we'll fly.


nu är my på väg hit, om ens kommer hit. hon övningskör ju och man vet aldrig med henne haha. men iallafall, sen ska vi dra till onoff tror jag, hon ska tjata på sin pappa att köpa en ny boxer så hon kan få kanal fem :') sorgligt egentligen haha. men hon får ju en ipod på köpet, så why not? sen ska vi laga supergod middag, sen ut & gå, handla godis och bara mysa. jag älskar henne va? ja! alldeles för mycket, finns verkligen ingen som henne.



nej men puss, jag ska skaffa venustroll till jag träffar sundsvalls-hannah. det är en sak som är säker!

Av Sabrina Nilsson - 3 december 2007 10:23

sitter i skolan just nu, med jasmine & anna. vi väntar på att lindas lektion ska ta slut, så vi kan gå till max 30, jag ska handla julklapp till min kusin. sen ska vi väl gå till subway & äta lunch! har bara haft historia b & spanska 2 idag, efter lunchen som är i nån timme så har vi turism & sen slutar vi. fast linda är på väg nu och frågar vår lärare om vi kan få sluta redan nu, alltså slippa turism lektionen. HOPPAS!



uppdatering här va.

vi fick sluta ifall vi lämnade in ett arbete som skulle va klart idag, så det gjorde vi. fick sluta redan halv 11, alltid skönt. istället för nu kl 2.

vi gick mot triangeln för jag & jasmine skulle äta på subway och linda skulle åka hem. linda berättade på vägen dit om någon liger, alltså en blandning mellan ett lejon och en tiger som varit i tidningen, och dåå satte fantasin igång, jag kom med kund = katt & hund och jasmine med hatt = hund & katt. haha skitball var det iallafall. sen drog vi då och åt som sagt, träffade milla & elvira dääär. hade flabbnoja hela lunchen, en kille som jobbar där är sjukt ball och alltid helt glad och jasmine sa att om han varit min bror hade jag skjutit honom varje morgon, LÄTT! palla ha någon sån positiv bredvid sig var morgon haha "åh vilken underbar dag, dags att åka till jobb och lära känna såååå många nya människor, sen får man ju lön med! vilken bonus!" haha kissade nästan på mig. sen kom ivana med, så drog vi in på triangeln, jag handlade klart julklappar, så nu är jag FÄÄÄRDIG! redan haha :P har bara pappa kvar, men vet redan vad jag ska handla och den ska jag handla imorgon! jaha.. 21 dagar kvar till julafton då, tiden går riktigt snabbt!


kom precis hem, och my fråga nyss om jag ville komma till henne och göra henne glad. vi får se om hon orkar hämta mig HE-HE-HE-HE-HE hon ska ju ändå övningsköra (A) och jag är inte så pepp på att åka buss idag, igen, ännu mer än vad jag redan gjort . det börjar bli tråkigt. nu när jag åkte hem precis så upptäckte jag när jag gick av att jag glömt sätta igång min mp3 hahahaha, snacka om att vara död. jag hade hörluren i örat och mp3n i handen men hade inte startat den haha, buh jag är så trött :(


här har ni iallafall dagens outfit:

jeans från bikbok

randig t shirt från stadium

hoodtröja från h&m

mössa, köpt någonstans i spanien



& dagens låt är

McKenzie Rae - Catching feelings

för att den passar så himla bra just nu, verkligen.

det är nästan läskigt!


say, are you ready for my love so come on

boy w'zup i'm waiting for so long for this moment, now you're going

you and me, gotta know if you and me.. ain't no place i'd rather be

what you're feeling, boy you know i'm catching feelings


here we go, i got a crush on my best friend

i know he knows but will he like me then?

'cuz if he doesn't then i'd  be so sad

i'm catching feelings for my best friend


jag har TYVÄRR inte hittat låten på youtube, finns inte någonstans! men om ni tycker att låten verkar bra, skriv en rad på msn eller här så skickar jag den. för den är verkligen SUPER BRA jag älskar den. lyssnar om och om igen.

gud, jag älskar att hitta bra låtar, denna är verkligen en sådan!

Presentation

Omröstning

Vilken genre är bäst?
 Hiphop
 Rock
 RnB
 Dance
 Pop
 Punk
 Alternativ
 Jazz/Blues
 Schlager
 Musikal

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7
8
9
10 11 12 13
14
15 16
17 18 19 20
21
22 23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< December 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards