Alla inlägg den 19 december 2007

Av Sabrina Nilsson - 19 december 2007 16:40

Idag hade vi julavslutning i skolan, började vid 10 tiden.

Jag kom försent för äckelbussen inte stannade vid mig, i vilket fall som helst så kom jag till skolan, åt en lussebulle sen slutade vi.

Jag, Jasmine & Ivana gick till Subway och käkade lunch, efter det åkte jag och Jasmine till Hansa, och sen till Mobilia. :)

På fredag ska jag köpa mina fina nike skor, som jag egentligen skulle fått i julklapp, men jag sa att jag ville ha dem tidigare, så mamma får köpa något annat haha. Alla har typ såna, men jag måste ha ett par svarta sneakers, har bara vita liksom. & finns inga andra fina än dem och de som Jasmine har, så ja.


Nu ska jag strax in till Trelleborg, ska först till mina farföräldrar och byta julklappar :) efter det ska jag träffa My, har saknat henne. She's the best.


Förresten, fick julklapp av Jasmine idag, gulligris! Fick 2 stycken glas med Marilyn Monroe på, hon vet att jag älskar henne hihi. Dom är superfina, tack så mycket hjärtat <3.


okej, dagens outfit här och bild på de fina glasen (:







Outfit nr 1, hade i skolan:

Vitt Linne Från Gina T
Svarta Tights Från Gina T


Outfit nr 2, kvällstid:

Svarta Tights från Gina T.

Svarta Aladdinbyxor köpta i Spanien

Röd Klänning från Gina T.

Svart Hood från Jack&Jones




















 & min fina julklapp från Jasmine <3







Presentation

Omröstning

Vilken genre är bäst?
 Hiphop
 Rock
 RnB
 Dance
 Pop
 Punk
 Alternativ
 Jazz/Blues
 Schlager
 Musikal

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7
8
9
10 11 12 13
14
15 16
17 18 19 20
21
22 23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< December 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards