Alla inlägg den 4 december 2007

Av Sabrina Nilsson - 4 december 2007 22:43

alltså, världens bästa låt som stämmer in till 100 på mig,

just idag,  just nu, just här. varför saknar jag dig? :'C


this time all I want is you
there is no one else
who can take your place
this time you burn me with your eyes
you see past all the lies
you take it all away
I've seen it all
and it's never enough
it keeps leaving me needing you

take me away
take me away
I've got nothing left to say
just take me away

I try to make my way to you
but still I feel so lost
I don't know what else I can do
I've seen it all
and it's never enough
it keeps leaving me needing you

take me away
take me away
I've got nothing left to say
just take me away

don't give up on me yet
don't forget who I am
I know I'm not there yet
but don't let
me stay here alone

this time what I want is you
there is no one else
who can take your place
I've seen enough and it's never enough
it keeps leaving me needing you

take me away
take me away
I've got nothing left to say
just take me away

take me away
take me away
I've got nothing left to say
just take me away


alltså, jag vet inte varför man ibland känner saknad, inget annat än saknad. jag hatar att sakna någon eller något, det äter upp mig inuti. jag hatar att gå runt och vara ledsen eller deppig. det är inte jag, jag är en glad person, och även om jag inte alltid är det, så försöker jag visa folk att jag är den här glada personen. jag vill inte att folk ska tänka "åh hon deppiga", jag vet själv hur folk tänker. även jag själv kan tänka så om folk, jag hatar folk som alltid är deppiga och inte ens försöker vara glada, iallafall låtsas.

det finns många anledningar till varför jag känner mig ledsen, så många. vissa mer betydelsefulla än andra, & vissa jag bara vill bränna bort, ur mig.

du ser det inte ens, du ser verkligen inte alla tecken jag sänder, alla försök jag gjort, du ser inte att allt jag gör, det kretsar kring dig. du ser det inte! du förstår inte, eller, så låtsas du bara inte om det. & det gör för ont i mig.

det kluver mitt hjärta i två delar som står och drar i vars en ände av min själ.


Av Sabrina Nilsson - 4 december 2007 16:00

igår drog jag hem till my och upplevde en jävla rolig dag alltså.

det började med att hon övningskörde hit och hämtade mig, på vägen tillbaka hem till henne så hann hon och hennes fader ryka ihop rejält & jag satt i baksätet och fick riktigt knipa ihop läpparna för att inte börja asgarva! haha my hade fett damp och satt och tjura till sin papp och mitt i allt så bara "aha oj, här va rött ljus!" hahahaha.


sen när vi kom hem så gjorde vi stekta nudlar med wok & kyckling. eller ja, my gjorde det, jag skar upp en sallad. det är typ det enda jag kan inom matväg. vi åt och hade mysigt, tände ljus & allt.


efter maten gick vi ut en runda & gick, till willys och handlade godis haha. och jag orkade inte gå och bära på allt jag handlat (tro mig, det var en del..) så vi gick en "liten" runda bara, sedan hem igen. sen satt vi och åt och kollade på tv tills klockan var kanske 2-3 på natten haha. värsta sex and the city maraton ju, eftersom my har både tv3 sverige, tv3 norge & tv3 danmark. massa kul, men roligast var nog när vi kollade på jerry springer hahahaha jag höll på att kissa på mig. det var 2 tvillingar som såg exakt likadana ut och var strippor, så hade den ena legat med den andras pojkvän bakom ryggen & VÄRSTA catfighten uppstod hahaha värsta kul, sen sa jag jaa jag hoppas iallafall att killen är snygg! så kommer värsta wannabe marilyn manson killen ut hahaha och vi kunde bara asgarva hahahha. och mitt i allt när vi satt och pratade, kom my med bästa frågan; "du vill inte ha lite skinka föresten?" HAHA VARFÖR I ALL VÄRLDEN SKULLE JAG VELA HA SKINKA MITT I NATTEN? HAHAH, nej vet du vad!


vi somnade vid typ 3-4 någon gång och imorse väckte lilla myran mig för vi skulle in till malmö och handla ipod till henne. orkade inte skolan heller, så vi åkte in. efter ett tag kom vi till netonnet och handlade ipoden till henne. men så gick vi in igen för att kolla mer, så hittade vi en stod balja full med dvd filmer, såna 2 för 100. så var där vääärsta kaoset och vi började rensa haha det slutade med att ALLA filmer låg HELT PERFEKT haha ja vi stod nog i 20 minuter och gjorde fint. först var vi asarga för att de bara låg huller om buller hahaha så jävla ball, tillslut stod vi bara och skrattade och la filmerna fint. hon hittade 4 st filmer hon skulle köpa, MEEEEEN så var man tvungen att visa id när man skulle handla med kort där haha, självklart! så blev jag helt arg på hon i kassan och sa, ja men då får du ju skita i dem my! så det gjorde vi! sedan tog vi bussen in till stan igen och åkte hem på varsitt håll! kom precis hem och jag vet inte vad jag ska göra idag faktiskt, we'll see :) jag är helt opepp på allt och alla, så ja. see ya bitches.




hahaha denna har jag gått & sjungt på hela dagen så jävla rolig

"who's the guy who had to die? OSHIKURU!"

Presentation

Omröstning

Vilken genre är bäst?
 Hiphop
 Rock
 RnB
 Dance
 Pop
 Punk
 Alternativ
 Jazz/Blues
 Schlager
 Musikal

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7
8
9
10 11 12 13
14
15 16
17 18 19 20
21
22 23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< December 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards