Alla inlägg den 11 december 2007

Av Sabrina Nilsson - 11 december 2007 22:27

uppdatering igen då.

Fula Bettan och Desperate Housewifes var kung som vanligt, jag satt och knaprade pepparkakor och smuttade på julmust samtidigt. JULMYS!

Innan dess "kollade" jag på vänner, jag satt mest och sov, vet inte varför men jag är alltid så himla trött om dagarna nu. Nathali och Wagner skulle köra inom mig för att lämna pengar och jag somnade ju som sagt, sen hörde jag min mobil ringa och satt bara kvar, tills jag kopplade att det var just min mobil som ringde! är inte van vid den låten, eftersom jag inte har samma i denna som i den som är på lagning..

 

nu har jag precis skrivit ut önskelistor till alla från mig, haha väldigt fin blev den. anledningen till varför där är ett foto med är för att jag har en ganska jättestor släkt och jag är rädd att folk ska glömma mitt namn, så jag satte dit en bild med :) bra va?  dock kan vi redan nu stryka, cpsnyggtröja från VM, pengar & presentkort på SJ. jag hoppas stenhårt på en LP spelare och Elvis vinylen, hade vart kung!


Ifall ni inte ser vad där står så är det:

1. Adidas zip hood (tröjan jag bloggade om igår)

2. cp snygg tröja från VM

3. Körkort

4. Alla DH boxarna

5. Idol dvd så jag kan se allt jag missade när jag var i Spanien (alla auditions osv)

6. Presentkort på SJ

7. Presentkort till tatuering

8. Presentkort till septum

9. cash cash cash

10. LP spelare & Elvis - Suspicious Minds (VINYYYL)


Nu kom precis min moster förbi och rätade ut min rygg, tydligen sitter jag som en quasimodo, jag blev asrädd och frågade va hon höll på med, hon svarade bara; "för din egen skull ;)".


Nej, dags att se klart slutet på Mr Deeds! Innan dess ska jag ut och förpesta mina lungor, okej nyårslöfte i år igen: SLUTA RÖKA! lär bli jävligt svårt när jag befinner mig i Tyskland, som jag ska handla hem flera limpor ifrån eftersom det är så billigt där.


Nu ska jag ut, röka & sedan borsta tänderna, ta på pyamas och krypa ner i min varma gosiga säng! Sovmorgon imorgon.


Kramar & Pussar från Sabrina


Av Sabrina Nilsson - 11 december 2007 14:50

Igår kväll låg jag & kollade på Mr Deeds tills strömmen gick av kl 00.00, eftersom min kusin inte kommer upp om morgnarna så stängs både strömmen till TVapparaterna och datorerna av då, it sucks but that's life right? Iallafall så tänkte jag, åh då kan jag sova så jag kommer upp imorgon. Kunda jag somna då? Nej, verkligen inte. Låg och stirrade i taket i typ 1.5 timme, tillslut så rullade jag ihop mig och la mig i mitten av sängen, somnade efter 10 minuter. Underligt, ska nog prova det inatt igen haha. Klockan 6 imorse ringde klockan och, hör&häpna, jag klev upp! Härligt att hinna med vad man ska om morgnarna, jag får alltid prioritera mellan dusch eller frukost, idag blev det både och utan stress!

 Vår skola har lektioner lite överallt, och imorse skulle det vara lektion på Värnhem (vi har lektioner där 3 ggr/vecka), väl framme träffar jag Becky, Omma & Nina. Tror ni att vi hade lektion där? Nej, för att Shrek-Mona inte hade informerat oss 4 om det, så ville hon inte ge oss närvaro heller. Hon hade bytat sal bara sådär, så vi hade lektion på andra skolan, tar ett tag att gå dit. Arga blev vi!


Kom hem från skolan precis iallafall och som ni ser har jag lite problem med att bestämma mig för hur min blogg ska se ut, inget känns som mig riktigt! Men iallafall, jag pratade med My innan och det är fortfarande inte helt bestämt om Berlin ännu, hon ska ringa mig ikväll. Om det inte blir något så har vi iallafall en plan B, att dra över till köpenhamn, så det blir kul vilket som! Saken är den att jag ska ha klänning på nyår, ja klänning, jag vet. Men jag vill faktiskt vara lite tjusig såhär när det blir nytt år och allt. Men eftersom jag aldrig använder klänning annars så känns det himla onödigt att lägga massa pengar på en. Jag och Linda hittade en fin åt mig på Gina T. för bara 200 kr, asbilligt! Sen hittade jag ett par fina skor med på ASOS, jag kan ju inte gå runt i converse direkt. Men det blir säkert bra!


Lite senare ska jag gå en runda med hunden och lyssna på musik, känner att jag behöver komma ut lite, ner till havet och andas frisk luft. Efter vår 30 minuters runda så ska jag börja småpacka, eftersom jag ska jobba imorgon natt, så kommer jag inte vara hemma och sen på torsdag så drar jag iväg till Sundsvall. Så packning är det som gäller ikväll! Sen kommer Ugly Betty & Deserates Housewifes med, åh mys! Om jag hinner mellan packningen och fula Bettan, så ska jag nog ha lite vänner maraton med mig själv!



Dagens pryl på önskelistan:


Eftersom jag inte vill slösa egna pengar på skor & kläder jag nästintill aldrig använder, så hade det inte varit fel att få dessa skorna till att ha på nyår :)

från ASOS.com för 287 kronor. För mycket pengar att lägga på ett par en-dagars skor. Får väl bli blocket sen, eller om någon här känner att de vill ärva ett par 1 gång använda skor haha :)

Bow Tie Sexy Stiletto Shoe


uppdaterar nog lite senare igen :)

Presentation

Omröstning

Vilken genre är bäst?
 Hiphop
 Rock
 RnB
 Dance
 Pop
 Punk
 Alternativ
 Jazz/Blues
 Schlager
 Musikal

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7
8
9
10 11 12 13
14
15 16
17 18 19 20
21
22 23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< December 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards