Direktlänk till inlägg 11 december 2007

11 december 2007

Av Sabrina Nilsson - 11 december 2007 22:27

uppdatering igen då.

Fula Bettan och Desperate Housewifes var kung som vanligt, jag satt och knaprade pepparkakor och smuttade på julmust samtidigt. JULMYS!

Innan dess "kollade" jag på vänner, jag satt mest och sov, vet inte varför men jag är alltid så himla trött om dagarna nu. Nathali och Wagner skulle köra inom mig för att lämna pengar och jag somnade ju som sagt, sen hörde jag min mobil ringa och satt bara kvar, tills jag kopplade att det var just min mobil som ringde! är inte van vid den låten, eftersom jag inte har samma i denna som i den som är på lagning..

 

nu har jag precis skrivit ut önskelistor till alla från mig, haha väldigt fin blev den. anledningen till varför där är ett foto med är för att jag har en ganska jättestor släkt och jag är rädd att folk ska glömma mitt namn, så jag satte dit en bild med :) bra va?  dock kan vi redan nu stryka, cpsnyggtröja från VM, pengar & presentkort på SJ. jag hoppas stenhårt på en LP spelare och Elvis vinylen, hade vart kung!


Ifall ni inte ser vad där står så är det:

1. Adidas zip hood (tröjan jag bloggade om igår)

2. cp snygg tröja från VM

3. Körkort

4. Alla DH boxarna

5. Idol dvd så jag kan se allt jag missade när jag var i Spanien (alla auditions osv)

6. Presentkort på SJ

7. Presentkort till tatuering

8. Presentkort till septum

9. cash cash cash

10. LP spelare & Elvis - Suspicious Minds (VINYYYL)


Nu kom precis min moster förbi och rätade ut min rygg, tydligen sitter jag som en quasimodo, jag blev asrädd och frågade va hon höll på med, hon svarade bara; "för din egen skull ;)".


Nej, dags att se klart slutet på Mr Deeds! Innan dess ska jag ut och förpesta mina lungor, okej nyårslöfte i år igen: SLUTA RÖKA! lär bli jävligt svårt när jag befinner mig i Tyskland, som jag ska handla hem flera limpor ifrån eftersom det är så billigt där.


Nu ska jag ut, röka & sedan borsta tänderna, ta på pyamas och krypa ner i min varma gosiga säng! Sovmorgon imorgon.


Kramar & Pussar från Sabrina


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sabrina Nilsson - 7 april 2008 08:59

Mahaaa, nu funkar blogg.se igen, så byyyyyeeeeee :)     saabrina.blogg.se  ...

Av Sabrina Nilsson - 6 april 2008 13:49

Eftersom blogg.se strular sönder sig och bara förstörde hela min blogg så får jag blogga här sålänge. För er som är nya, (och gamla) kommer här lite till salu grejer, hihi. Billigt och snyggt.     Vad: Linnen Storlek: Det vita linnet är strl 38, det ...

Av Sabrina Nilsson - 31 mars 2008 17:10

MAAAAAAAAAAAAH blogg.se är cp med sin flytt så får väl blogga här lite sålänge. vad gör ni nördar?   Imorgon ska jag och my dra på en roadtrip till småland, woohoo. Bönder look out, the hot chicks in da tooowwwn.   PUISS  ...

Av Sabrina Nilsson - 20 mars 2008 23:20

BLÖ, ni är sämst för ni kommenteeerar inte!!

Av Sabrina Nilsson - 19 mars 2008 18:11

Ni som läser min blogg här fast den inte är aktiv, svara på denna fråga är ni snälla :)   Ska jag börja blogga här igen? Det är upp till er nu, så se för fan till att kommentera :P       Pussy!  ...

Presentation

Omröstning

Vilken genre är bäst?
 Hiphop
 Rock
 RnB
 Dance
 Pop
 Punk
 Alternativ
 Jazz/Blues
 Schlager
 Musikal

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7
8
9
10 11 12 13
14
15 16
17 18 19 20
21
22 23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< December 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards