Direktlänk till inlägg 10 december 2007

10 december 2007

Av Sabrina Nilsson - 10 december 2007 20:56

kände bara för en liten uppdatering här..


allting har kännts så juligt idag! jag har inte haft någon julkänsla alls detta året, förrän idag. jag vet inte vad det beror på, kanske att jag började längta efter allt mysigt man gör under julen, att julbaka, slå in julklappar (som jag dock redan är klar med), att visa kärlek till varandra, bara känna frid & allt (jag vet att jag blir så himla gammalmodig runt jul, jag kan inte hjälpa det!) men framförallt längtar jag efter att öppna mina julklappar, barnasinnet finns fortfarande kvar ska ni veta (:


även om jag verkligen älskar älskar älskar allt som har med jul att göra, så känns det som att detta året kommer allt bara kännas sorgligt.. det är första gången jag firar jul på riktigt utan min riktiga familj, det känns konstigt och tungt i bröstkorgen. att bryta en 18 år lång tradition, men det är väl vad livet bjuder på ibland..


jag har precis letat fram julmusiken och det är så mysigt att lyssna på de låtarna. mina absoluta favorit jullåtar är let it snow & so this is christmas? de är så himla mysiga! nu vill jag ha julmust och pepparkakor! men vi har ingen julmust hemma, endast pepparkakor. så imorgon får jag ha lite julmys! ska se om jag kanske kan få hit my att julmysa med mig, vet att hon är svag för pepparkakor..



Ans so this is Christmas
I hope you have fun
The near and the dear one
The old and the young
A very merry Christmas
And a happy New Year
Let's hope it's a good one
Without any fear



vilken jullåt är din favoritlåt?


'  

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sabrina Nilsson - 7 april 2008 08:59

Mahaaa, nu funkar blogg.se igen, så byyyyyeeeeee :)     saabrina.blogg.se  ...

Av Sabrina Nilsson - 6 april 2008 13:49

Eftersom blogg.se strular sönder sig och bara förstörde hela min blogg så får jag blogga här sålänge. För er som är nya, (och gamla) kommer här lite till salu grejer, hihi. Billigt och snyggt.     Vad: Linnen Storlek: Det vita linnet är strl 38, det ...

Av Sabrina Nilsson - 31 mars 2008 17:10

MAAAAAAAAAAAAH blogg.se är cp med sin flytt så får väl blogga här lite sålänge. vad gör ni nördar?   Imorgon ska jag och my dra på en roadtrip till småland, woohoo. Bönder look out, the hot chicks in da tooowwwn.   PUISS  ...

Av Sabrina Nilsson - 20 mars 2008 23:20

BLÖ, ni är sämst för ni kommenteeerar inte!!

Av Sabrina Nilsson - 19 mars 2008 18:11

Ni som läser min blogg här fast den inte är aktiv, svara på denna fråga är ni snälla :)   Ska jag börja blogga här igen? Det är upp till er nu, så se för fan till att kommentera :P       Pussy!  ...

Presentation

Omröstning

Vilken genre är bäst?
 Hiphop
 Rock
 RnB
 Dance
 Pop
 Punk
 Alternativ
 Jazz/Blues
 Schlager
 Musikal

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7
8
9
10 11 12 13
14
15 16
17 18 19 20
21
22 23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< December 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards