Direktlänk till inlägg 6 december 2007

6 december 2007

Av Sabrina Nilsson - 6 december 2007 11:01

jaha, igår efter skolan åkte jag & linda hem till henne. vi lagade mat, som blev tomatsoppa (godaste jag någonsin ätit) & efter det pannkakor med glass och i mitt fall blåbärssylt, och i lindas fall jordgubbssylt. efter vi ätit klart så övningskörde linda mig och hennes föräldrar till vår skola, vid 18.30 tiden för vi skulle på möte angående allt som hände nere i spanien, tur då att läraren allt handlar om inte ens var med. sjukt fegt säger jag!

 åkte hem lite senare & sen blev det bara kaos typ. åh grät så mycket igår, så mycket att jag fick min vilja igenom fast det inte var något jag ens tänkte på haha. skitbra!


kom till skolan idag, mina ögon var helt svullna hela morgonen, nu har det lugnat sig. & vi har TEMADAG. jävligt kul ju... jag hamnade självklart i en grupp där jag inte känner en jävel, jag & en annan trea, sen bara massa jävla ettor och tvåor. jobbigt? ja. Jag blev iallafall projektledare för vår grupp, framröstad och allt. ofta de hade vågat säga nej haha. ångrade mig direkt efteråt, ingen fattar ett skit av vad dem ska göra så jag har fått ta hand om typ alla. men nu är läget under kontroll och alla jobbar på jättebra! jag själv är typ snart redan klar med min uppgift, får nog finslipa massa och försöka få den så bra som möjligt, eftersom vi har kim (biträdante rektorn) som handledare i vår grupp och han är väldigt hårfin när det gäller såna här saker. jag skriver om mobbning, eftersom hela vårt arbete handlar om attityd och mest om kränkningar. aja, jag hade velat ha om sexuella läggningar, men två tjejer i ettan ville så gärna ha det, så jag lät dem ha det. kanske mer en utmaning för dem att skriva om det, fast vem vet. de kanske har lite lesbian sex under arbetets gång.


så ja, mobbning är min uppgift och jag har skrivit främst om barnmobbning, ingen lätt uppgift alltså! finns så sjukt många olika typer av mobbning, som typ fysisk, psykisk, verbal, e-mobbning osv. och allt ska få plats på en A4 sida, inte mer och inte mindre, det ska va en A4. herregud, och sen ska man göra en design till med, för det ska typ säljas till olika företag, så måste hitta på en bra design med bra bilder & bra text. herregud trean är inte lätt!


nu måste jag jobba vidare med gruppen, jag fick precis hjälpa gruppen som har hand om musikvideor med låt, jag sa att de skulle ta pink - stupid girls, eftersom hela låten är typ kränkningar och de blev värsta glada & guud vad jag känner mig smart idag! :) nej, dags att bli en liten bra ledare, hitler nästa...

 
 
my

my

6 december 2007 16:47

Haha lesbian sex, sånt gillar vi! ;D

http://lillamyran.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sabrina Nilsson - 7 april 2008 08:59

Mahaaa, nu funkar blogg.se igen, så byyyyyeeeeee :)     saabrina.blogg.se  ...

Av Sabrina Nilsson - 6 april 2008 13:49

Eftersom blogg.se strular sönder sig och bara förstörde hela min blogg så får jag blogga här sålänge. För er som är nya, (och gamla) kommer här lite till salu grejer, hihi. Billigt och snyggt.     Vad: Linnen Storlek: Det vita linnet är strl 38, det ...

Av Sabrina Nilsson - 31 mars 2008 17:10

MAAAAAAAAAAAAH blogg.se är cp med sin flytt så får väl blogga här lite sålänge. vad gör ni nördar?   Imorgon ska jag och my dra på en roadtrip till småland, woohoo. Bönder look out, the hot chicks in da tooowwwn.   PUISS  ...

Av Sabrina Nilsson - 20 mars 2008 23:20

BLÖ, ni är sämst för ni kommenteeerar inte!!

Av Sabrina Nilsson - 19 mars 2008 18:11

Ni som läser min blogg här fast den inte är aktiv, svara på denna fråga är ni snälla :)   Ska jag börja blogga här igen? Det är upp till er nu, så se för fan till att kommentera :P       Pussy!  ...

Presentation

Omröstning

Vilken genre är bäst?
 Hiphop
 Rock
 RnB
 Dance
 Pop
 Punk
 Alternativ
 Jazz/Blues
 Schlager
 Musikal

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7
8
9
10 11 12 13
14
15 16
17 18 19 20
21
22 23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< December 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards