Alla inlägg den 30 november 2007

Av Sabrina Nilsson - 30 november 2007 23:24

så var ännu en fredag avklarad, en lugn sådan.

åkte in till trelleborg vid 14 - tiden, mötte micky & my. vi vandrade i staden & jag handlade min this is why im hot tröja, jävla frän alltså! sen vandrade vi, och vandrade. hamnade på mcdonalds, där jag inte varit på evigheter! massa gott! efter det traskade vi vidare & micky gick hem för att förbereda sig för en utekväll! jag & my gick hem till henne. mitt i allt ringde nathalis fästman wagner mig, haha. jag blev asrädd. han frågade om jag ville att nathali skulle göra mina flätor idag, och DET ville jag :) my följde mig ner till bussen, för att hämta upp kasper med. där träffade jag lilla nathali och vi tog bussen hem till mig.

det visade sig att nathali hade glömt ta med de små gummibanden till flätorna haha, så vi bestämde oss för att bara gör dreads! eftersom nathali aldrig gjort det förut var det lite svårt till en början, men jag blev faktiskt nöjd med resultatet :) 4 stycken blev det hahaha, vi ska göra fler nästa gång, samtidigt som vi gör mina flätor, vi hann helt enkelt inte fler & det sög ju!

samtidigt som vi satt och trixade med mitt hår, glodde vi på idol. herregud, både jag & nathali höll på att börja grina till amandas version av halleluja, hon förtjänar VERKLIGEN att vara i final. men marie? vad fan höll hon på med i låten maneater? satt och skrek genom hela låten som värsta svartrockaren, nej tack - i like the original picasso. kul att det blev två tjejer i final, historia för fan! fast jag är ändå lite ledsen för andreas skull, han är ju så go! men, som sagt - GIRLPOWER! då får alltså jasmine se marie, amanda & kelly clarksson om en vecka dårå! KUL! :)


imorgon tror jag inget särskilt händer i heller, jag har varken lust eller pengar till något, jävligt bajsigt att behöva spara pengar, jag HATAR det. jag vill bara spendera alla pengar jag har på sprit, tatueringar & nya bodmods. bajs på alla.



jaha, 2 veckor kvar då. eller, 13 dagar eller något.

blö kan tiden gå snabbare? jag vill spendera CASH!

& nu ska jag lyssna på no one, för amanda gjorde

en av mina favoritlåtar alldeles perfekt, hon var

kung ikväll. heja heja heja!

Av Sabrina Nilsson - 30 november 2007 11:34

inatt var en lugn natt, inget hostande (så vitt jag själv vet), så imorse kom jag upp till skolan. stressade dock ihjäl mig och fick springa till bussen. väl framme i skolan hade vi pedagogisk ledarskap med shrek och efter det 2.5 h lunch. självklart hade jag glömt plånboken hemma = ingen bankomatkort, inga pengar & inget matkort. så jag fick snällt åka hem och hämta det. min kusin skulle köra iväg till vellinge, skitbra tänkte jag, då kan han köra mig till affären! så det gjorde han, meningen var att jag skulle handla där och sedan ta bussen till malmö igen. inne i affären ska jag handla zigizag och när jag ska jag betala, så upptäcker jag att jag tagit fel plånbok. hur kul som helst! fick snällt gå hem hela långa vägen, själv! och nu orkar jag inte åka in till malmö igen, för jag är ändå försenad då, börjar om 20 min, så känns inte så hemskt lönt. har bara en lektion idag också, så det kvittar.


hade en väldigt trevlig konversation med my i telefon idag med,

jag - ja men jag ringer dej senare då?

my - ja, men alltså jag hatar dig!

jag - jaha? haha

my - ja din jävla låt alltså

jag - vilken låt?

my - den där italienska du har som ringsignal

jag - jaha vad är den med den? haha

my - ALLTSÅ DEN BARA FASTNAR I HUVUDET, skitstörigt!


haha, taaack jag älskar dig med.


ska dra in till trelleborg sen, till mysan & så ska jag handla min this is why im hot tröja, för den är kung! och jag är jävligt het, jag lär iallafall bli det i den. mums.


ikväll blir det antagligen idol, har inte sett ett enda helt idolavsnitt och eftersom my ska på spa imorgon med sin kasper så lär jag väl ha tid att se lilla idol för mig själv. imorgon vet jag inte vad som händer, nattis kommer kanske hit, gör dreads på mig och har det mysigt! der beror helt på om hon ska på klassfest oder ej.


igår töjde jag öronen igen, så i det högra har jag nu 2x1.6 mm (tryckte i två ringar) & i det vänstra har jag lite mer än 6 mm. ska antagligen töja det idag igen, beror på om jag hittar nåt horn eller något i trelleborg. vet inte var dom har piercingsaker där? orkar inte malmö, verkligen inte. hatar india. men vi får se :) ska iallafall sätta i min tunnel, kanske.. eftersom den är 6 mm. snart har jag 10, wiih. & jag hoppas verkligen jag får presentkort på tatuering i julklapp, det är dags att gadda sig igen känner jag!



nej nu skriver jag bara massa trams, ha det bra & ha en trevlig helg :)



Dagens låt:

so don't go away
say what you say
but say that you'll stay
forever and a day in the time of my life
'cause i need more time
yes, i need more time, just to make things right

me and you what's going on?
all we seem to know is how to

show the feelings that are wrong


Ovido - Quiz & Flashcards