Alla inlägg den 17 november 2007

Av Sabrina Nilsson - 17 november 2007 14:02

imorse vaknade jag vid halv sex tiden, det var rätt kul. jag trodde klockan var iallafall tio, så jag gick upp men så såg jag att det var mörkt ute, så jag kollade på klockan och så bumsade jag rakt ner i sängen igen. vaknade vid tio igen och kunde inte somna om, men låg kvar i sängen tills min klockan ringde vid tolv tiden :).

sedan dess har jag bara städat mitt rum, hallen här uppe och min toalett.

jag har fått efterfrågningar av folk att lägga upp bilder på mitt rum och hur jag bor och sådär, så jag tänkte lägga upp lite nu på min favoritplats i huset, min nystädade garderob (orkade dock inte gå igenom mina skor idag, städar där en annan dag hihi) och min (nystädade) egna lilla toalett :), som jag egentligen vill måla om till brun :( som ni vet sen tidigare, så är det bara till att hålla datormusen över bilden, så ser ni en beskrivning.

(uppdaterar antagligen senare idag, och glöm inte rösta till höger, om ni inte redan gjort det!)


min favoritplats.. min säng :)

tshirt + jeans&tjocka fina tröjor

sommarkläder & linnen (både basic&fest)

garderoben, nystädad!

skorna har jag inte orkat ta itu med ännu..

en del av min toalett

parfymer, krämer, hårprodukter osv.

Ovido - Quiz & Flashcards