Alla inlägg den 24 november 2007

Av Sabrina Nilsson - 24 november 2007 14:12

igår var en galen kväll. 22.05 tog jag bussen mot trelleborg, med byte i vellinge, ganska drygt men fick prata med ett gäng norrlänningar och det var kul haha. "SKÅNE SKÅNE! säg blå!". 23.00 var jag framme på övre, där jag mötte nathali, vi gick och tog ut pengar, handlade cigg till henne och sen drog vi till lyktan. det var vi två + en massa massa MASSA gamla raggare + en äcklig man i rutig skjorta. han stod och stirrade på mig och nathali ett tag, innan han satte sig bredvid oss (mig), rakt på min jacka! något jag märkte senare. efter det gick han efter mig hela kvällen. "du har nog en beundrare" sa nathali, ohjo! äcklig som fan var han iallafall. en stund senare kom tvillingarna, kajsa & resten av deras handbollslag. även olivia kom, och jag träffade joppe, joakim, vandling, wagner, JULIA & JENIFER :) mina töser.

jag & nathali körde tequila race, jag skrämde henne, jag var den vita våldnaden och hon den svarta, ja gud vilken kväll. klockan två stängde stället och jag fixade skjuts hem, ha :) var hemma vid halv 3 någon gång.



 



sov lääänge idag. har en liten skallevärk och jobb ringde för ett tag sen, frågade om jag ville jobba inatt. hur kan jag säga nej? 100 % OB inatt, så SJÄLVKLART, hur bakis jag än är! har köpt läsk och godis som jag kan ha inatt, eftersom brödproduktionen slutar runt 3-4 och man inte har något att göra då. jag måste även kunna hålla mig vaken, och försöka sova ett tag nu på dagen, åtminstonde vila lite.


så var det exakt en månad kvar till julafton idag. mysigt, men jag måste börja handla julklappar! jag vet redan vad jag ska få av min mamma i julklapp, hon avslöjade sig i stan igår. jag skulle gå in i en bokhandel och köpa harry potter 7 boken (jag vet, i love him) då mamma skrek till: NEJ KÖP INTE DEN HÄR. varför då frågade jag?  för att den är billigare på rusta sa hon då. men jag åker aldrig till rusta mamma lilla? nej, men jag gör.. mumlade hon. haha jag frågade henne om det var som julklapp och då fick hon svara ärligt, så ja. även hudvårdsset ska jag få av henne, med sån rengöring, kräm, makeup-remover, allt sånt fint. wi.





om 19 dagar sätter jag mig på tåget, om 20 dagar är jag framme i sundsvall. gud jag längtar, i somras sa jag att jag ville åka upp där på vintern för att se hur staden ser ut då, har bara varit där på sommarn förut. och jag trodde inte jag skulle få åka upp där innan, pga alla omständigheter, men nu ska jag. det finns ingen bättre stad än sundsvall. åh jag älskar att vara där, mina bästa finns där. (och resten av de bästa finns här hos mig nu <3)



dagens låt: leona lewis - bleeding love

för att den påminner mig om så många saker, men mest om dig.


But I don’t care what they say
I’m in love with you
They try to pull me away
But they don’t know the truth
My heart’s crippled by the vein
That I keep on closing
You cut me open and I


Keep bleeding
Keep, keep bleeding love



LILLY MIN BEBIS, slide away - together we'll fly



 för att kate moenning är den snyggaste & coolaste skådespelerskan jag vet

http://www.youtube.com/watch?v=a0MMA4b4pxI&feature=related

Ovido - Quiz & Flashcards