Alla inlägg den 16 november 2007

Av Sabrina Nilsson - 16 november 2007 22:32

här sitter jag och surfar runt på engrish.com, sjukt rolig hemsida. har suttit här och både fnittrat, fnissat, skrattat och asgarvat helt själv. sjukt roliga bilder, här kommer ett smakprov på två av de roligaste bilderna ikväll.


bild 1:

"återvinning, hamsters only"


bild 2:

"okej Yoda.."


okej, bild två skrattade jag åt i säkert fem minuter. höll nästan på att kissa på mig. tänk er yoda från star wars säga det som står, "nice eat you?" hahaha. får mig bara att tänka på johan glans när han härmar yoda i stockholm live, "marry this woman you will?" oooh, heja heja heja engrish.com! massa cred från mig, love the site!



Av Sabrina Nilsson - 16 november 2007 19:28

då var det ännu en kall dag i detta avlånga land. en sak som jag tycker är konstigt är att det har snöat i trelleborg, och det har lagt sig! alltså ligger där snö kvar på vissa ställen, medan det inte har snöat ALLS i höllviken (en dag kom det hagel & pyttesmå flingor som inte la sig),  och det skiljer drygt 2 mil mellan t & h. sjukt! när jag gick till bussen imorse gick jag med öppen jacka och bara tshirt under och frös inte alls! gud vad skönt tänkte jag.. resten av dagen har jag varit en huttrande isbit som gjort allt för att försöka bli varm!


igår gick jag i skolan till klockan 16.15, efter det jobbade jag i skolan, med att ringa runt och fråga om 92:or vill komma på öppet hus på vår skola - väldigt kul ... drygaste jobbet ever. efter det mötte jag sofie och vi tog bussen tillsammans in till trelleborg, hem till henne. gjorde vid mitt hår igen, efter att det blev.. ja ett litet missöde sist :) så nu är jag inte rödhårig mer, utan brunhårig med massa olika färger och nyanser, jag är SJUKT nöjd! tack tack tack tack sofie! <3


idag hade jag bara en lektion i skolan, sen gick jag iväg och träffade my. vi gick runt lite på stan och jag hittade ännu en jacka jag vill ha (jag och jackor alltså..) men jag har redan 4 stycken, så jag är inte säker på om jag ska köpa den, provade min gamla levis' precis och den såg rätt okej ut nu när jag har brunt hår. vi får se helt enkelt! sen frågade my mig om jag ville med till trelleborg, javisst ville jag det! så vi tog bussen till henne och gick bort till hennes gym, hade lite spinning (jag slutade efter en stund, var verkligen för trött för att träna idag) istället gjorde jag 100 situps, sen gick vi hem till henne. hemma hos my lagade vi kycklingsallad, mycket gott! vi mös till det och tände ljus och hade mysig höstmiddag!

vid 20 i 6 tog jag bussen hem och nu sitter jag här, väntar på att idol ska börja :) ska bara ha en riktig skön hemmakväll ikväll! för detta är en efterlängtad fredag.


(om ni sätter datormusen över bilderna så ser ni bildbeskrivning)

hemlagad kycklingsallad ála sabrina&myvar rödhårig en dag& nu är jag brunhårig :)

Ovido - Quiz & Flashcards