Alla inlägg den 20 november 2007

Av Sabrina Nilsson - 20 november 2007 17:19


inatt låg jag bara och hostade & hostade, så mycket att jag kräkte. så idag blev det ingen skola, egentligen inte imorgon heller men jag har möte med rektorn (bad sabrina) så jag måste dit.. idag har jag överlevt på ipren, massa massa te & prat i telefonen flera timmar med Lilly (24 dagar kvar tills jag får träffa min norrländska skönhet). Jag rabblade upp alla te-sorterna vi hade, det är ganska många ha. som vanligt är där ju inget kul alls på tv om dagarna, men nu är där massa skoj. jag satt och zappade hela tiden innan och kollade lite på dirty dancing 2, fram till jag pratade med lilly. aja, tyvärr får ni ingen dagens outfit idag, eftersom jag går runt i pyamas och joggingkläder över. så kul ska vi inte ha det! :)


 

ni kan däremot få dagens låt-tips, som idag är 2 låtar. som ni flesta vet så är jag en oasis-sucker och avgudar alla deras låtar. även jag, precis som alla andra människor, har en massa favoritlåtar. två av mina favoritlåtar är av oasis; slide away & little by little. slide away i akustisk version är något av det bästa jag någonsin hört, helt ärligt. därför får ni en länk med just den versionen jag älskar här. okej, jag slänger med länk till little by little med, för er som aldrig hört den. :)




little by litte: http://www.youtube.com/watch?v=r3hzxBz1Bfk

slide away: http://www.youtube.com/watch?v=RHcKcAzjlYA


"now that you're mine, we'll find a way of chasing the sun,

let me be the one who shines with you,

cause in the morning, i don't know what to do

we're two of a kind, we'll find a way to do what we've done..

let me be the one who shines with you and we can slide away.."



Ovido - Quiz & Flashcards