Alla inlägg den 22 november 2007

Av Sabrina Nilsson - 22 november 2007 09:35

jobbade inatt, inte kul men inte hemskt. det var bara tråkigt att mia var sjuk & att carina var/är i budapest, no fun at all. fast lotta, min älskade flata, jobbade. gulli-gull är hon!


slutade jobba 05.10, jag & karin gick tidigare. sen körde hon mig till södervärn så jag tog 05.34 bussen hem. runt 06.00 var jag hemma! skulle sova direkt trodde jag.. fram till halv 8 låg jag och hostade konstant, kräkte aldrig - men nästan! så nu sa min moster till mig att hon verkligen skulle köpa hostmedicin idag (den andra tog slut för någon dag sedan).

jag är som en zombie, helt seriöst. jag har världens största påsar under ögonen med, så himla trött är jag. att jobba natt, sen upp tidigt på morgonen, det är ingen hit! usch. aja, ner i köket nu & göra iordning någon macka (köpte ju med bröd hem inatt hihi, sånt jättegott!) och en kopp te. JAG MÅSTE VAKNA, DUSCHEN HJÄLPTE INTE.


sen ska jag ta bussen och möta jasmine utanför subban (subway), så käkar vi lite lunch och sedan traskar vi bort till intima, hämtar ut biljetter och ser på teater :) FOR FREE, MUOHA! vi ska recensera pjäsen och skicka in den senast den 27e, jag gör min recension imorgon alltså.. lär inte kunna skriva en idag.  sen ska jag hem hem hem hem hem & sova sova sova sova sova.



förresten, SVERIGE VANN & ÄR VIDARE TILL EM :) jag missade matchen pga jobb, hade velat se den jättemycket! allbäcks mål efter 34 sek? whooot! kung!


22 dagar kvar, lilly.


uppdatering.

teatern sög, och då menar jag verkligen SÖG! jag var astrött redan innan jag kom dit och satt och halvsov i stolen. jasmine som hade sovit inatt, hon somnade hon med. och hela pjäsen spelades av en enda person, boooring. så tog bussen hem, tänkte först åka inom tågstationen och hämta ut mina tågbiljetter, men jag orkade verkligen inte haha :( så imorgon får det bli! då ska jag även ut i staden med mamma och shoppa loss! ska köpa 2 töjningshorn med hade jag tänkt. NU ska jag börja töja igen. och jag hoppas att mitt öra inte blir helt mongo som det blev sist jag töjde. nu blir det på båda öronen dessutom. puss på att jag älskar bodmods, piercings (även om jag råkat få min läpp piercing att växa igen, rip. men har ju kvar min smiley) och tatueringar! snart dags för en 4e tatuering, tänker nu lägga upp bilder på mina tatueringar, piercing och töjningar! enjoy


(håll pilen på bilden så ser ni beskrivning)


förra gången jag töjdebörjat töja igen, idag! :)


min smiley piercing :)


min första tatuering, sitter på magen. asful


min andra tatuering, den finaste, på vristen


min tredje tatuering, asful, ska göras om snart. sitter under nyckelbenet


 

Ovido - Quiz & Flashcards